Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinokiolover schreef:uhm rattenslangen zijn niet gevaarlijk... en die heb ik op mijn school zo vaak moeten vangen of pakken ik zou wel schrikken maar niet de voliere uitrennen hoor...
Faniek schreef:@ Pinokiolover ik weet dat ze niet gevaarlijk zijn, maar ik ben niet zo weg van slangen. Overigens rende ik er niet uit, maar weer uitgelope, om de dierverzorger te halen die overigens ook met theedoek te lijf ging, want meneertje wou wel bijten ^^
Overigens ben ik toevallig wel 1e jaars, maar ben wel al met de leeftijd van 18 en word dit jaar 19, omdat ik eerst andere opleiding heb gedaan, maar al moet ik zeggen dat er bij mij in de klas erg blonde mensen zitten (weten niet wat biks is). Maar goed er zijn dan ook veel mensen die denken leuk honden en katten en stoppen dan maar als het meer blijkt te zijn.
daantjuhhh schreef:pinokiolover schreef:uhm rattenslangen zijn niet gevaarlijk... en die heb ik op mijn school zo vaak moeten vangen of pakken ik zou wel schrikken maar niet de voliere uitrennen hoor...
ja maar als je zoals mij geen verstand van slangen hebt en je hebt het er ook niet zo hoog op ren je echt wel weg.
En daar zou ik me ook niet voor schamen!
Maar wel apart joh... en rattenslang. had er ook nog nooit van gehoord.
Marye78 schreef:Hahaha, slimme slangDie was lekker op vakantie, eigen bungalowtje, en all-inclusive eten zoveel je wilt