Gister en eergister zijn er kittens gebracht.
Die van eergisteren is een week of 6! oud. De buren van de mensen van wie hij was hadden hem gevonden, gevraagd of het hun kitten was. Ja maar ze hoefden hem niet meer, maakte niet uit wat er mee gebeurde!
GRRR arm ding, hij is echt zo lief, eet gelukkig goed de in kittenmelk geweekte brokjes en gaat zelfs netjes op de bak! Verder erg speels en ondernemend. Maar toch, hij hoort gewoon bij zijn mama te zitten en daar alles te leren wat een katje moet weten.
Nummer 2, gister gebracht, iets ouder (week of 8 denk ik) zit niet zo mooi in haar vachtje en mist een stukje staart

Kan hier zooo boos om worden, begin er dan niet aan! Mijn nekharen gaan dan ook overeind staan bij het zien van het eindeloze kittenaanbod op allerlei sites. Deze ukkies worden dus als het goed is morgen opgehaald en komen in het (toch al overvolle) asiel terecht (als ik niet besluit om ze mee naar huis te nemen zondag en vandaaruit een baasje te zoeken, heb ik toch sterk de neiging toe). En dan maar hopen dat ze een lief baasje vinden dat ze niet volgend jaar uit de auto zet omdat ze op vakantie gaan.
Er worden ook wel andere katten gebracht, tot nu toe allemaal erg lief en aanhankelijk en dan vraag ik me af waar de baasjes zijn die hun kat toch wel moeten missen? Al zal dat misschien met een kat die erg slecht in zijn vacht zit en onder de oormijt zit ook wel meevallen.
Ga in ieder geval straks nog even foto's maken van dit stel. Misschien dat er lieve toekomstige baasjes hier op bokt zitten?