Babe mis je!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Murry

Babe mis je!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 22:57

Heej,

Een half jaartje geleden had het vriendje van mijn broertje een varkentje gevonden in het bos het was van het transport gevallen! Het was nog maar een biggetje! Ze hadden hem babe genoemt! Het moes weg bij die mensen dus mijn broertje kreeg hem! Ik en mijn broertje gingen heel veel met babe wandelen en spelen! Op een dag was het een groot varken! We lagen die avond in bed en we hoorde allemaal herrie! We werden de volgende ochtend wakker en vroegen wat dat was mijn moeder zei: Gisteren belde leendert op en die zei dat er nog een plekje in de slachtwagen was (een vrachtwagen waarmee de varkens naar de slacht gaan) en ons mam had gezegd dat hij wel mee mocht! Dus mijn broertje begon kei hard te huilen en hij zei: Mijn varkentje! Hij deed alles en kon veel maar ineenkeer is hij weg!

Afbeelding
Babe we vergeten je niet mop!
Jij was een lief beestje!

Eas_Mon

Re: Babe mis je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:51

Jeetje wat erg Bloos!

Varkens zijn echt hele leuke beesten maar waarom heeft je moeder zomaar gezegd dat hij mee mocht voor de slacht? Blauw oog
Vind ik behoorlijk banketstaaf eigenlijk.. Boos!

Verder weet ik 100% hoeveel herrie die vrachtwagen maakt.. Mijn buurman doet mee met die zooi.. die heeft meer dan 400 varkens, die volgens mij 1x in de 5 weken opgehaalt worden.. Ook 's ochtend om 2.00 uur Dromen En dan hoor je ze gewoon gillen Verdrietig

Maar veel sterkte toegewenst ook voor je broertje!

R.I.P Babe! Vriendjes zijn?

Murry

Re: Babe mis je!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 21:21

Dank Je meissie hetwas gewoon een zindelijk varkentje!

xxx