Net een kong gekocht, volgens mij te klein................

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikke24

Net een kong gekocht, volgens mij te klein................

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 14:31

In de dierenwinkel heb ik net een kong gekocht. Ik heb alleen een Xl voor een berner sennen, tewijl op de gebruiksanwijzing staat dat ik een king moest hebben.....maakt dit wat uit

Sarisv

Re: Net een kong gekocht, volgens mij te klein................

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 15:32

Maakt niet veel uit hoor, ik heb voor mijn labrador zelfs een L geloof ik terwijl op de verpakkin ook een KING stond.. Hij heeft deze al een jaar en speelt er vrolijk mee.. Soms als ik er wat instopt (koekje ofzo) krijgt hij het er dus echt niet uit omdat het eigenlijk wel te klein is en niet bij kan.. Daarvoor zeggen ze dus ook dat je een King moet zodat hij er wel moeite voor moet doen maar er toch uit kan krijgen..
IJsjes ofzo lukt op gegeven moment wel Knipoog omdat het toch beetje gaat smelten

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:57

Ik heb een kruising Labrador/Dalmaat, hij heeft de zwarte kong al jaren, niet die hele grote. Hij heeft er altijd heel veel plezier mee als ik er een bruine boterham in stukjes in prop, hij kan er niet goed bij, maar hij weet altijd alles er uit te krijgen, hij laat hem soms stuiteren om het te pakken te krijgen. De hele grote kong heeft hij ook gehad, maar dat vond hij maar niets.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:41

Je pupje heeft toch nog niet zon grote nodig Clown Wij hebben een rooie minikong.
Volwassen is de maat niet erg, hij kauwt erop en gebruikt zijn tong erin, zwart is wel aan te raden die zijn het stevigst.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:42

Onze Dober en Herder vinden die hele grote die eigenlijk geschikt voor ze zijn ook niks. Ze hebben liever een maat kleiner.
Wij hebben nu kongs voor n euro per stuk.
Steengoed in Amersfoort in de koopgoot in t centrum, naast PerrySport. Het zijn niet de officiele, maar net zo goed.