Isa heb ik van de universiteit gekregen. Ze zat op de verpleegafdeling waar ik op dat moment werkte, omdat ze raar gedrag en epileptische aanvallen vertoonde, soms wel 4x per week. Ze was afgestaan, we mochten een aanval filmen en extra onderzoek doen als we wilden en dan zou ze afgemaakt worden en voor sectie gaan om te kijken wat er aan de hand was. Alleen had Isa het anders gepland

Na overleg met de vorige eigenaar werd toen besloten dat ze herplaatst zou mogen worden als er iemand was die het aandurfte. Aangezien ik natuurlijk een ongelofelijke softie ben en mijn vriend zo mogelijk nog erger kwam ze bij ons in huis. En toen kwamen er ineens wel aanvallen. Gelukkig wel steeds minder heftig en vaak. Sinds kort staat ze op een hele lage dosis medicijnen en heeft ze geen aanvallen meer gehad.
Nou heeft ze ook nog last van haar huid, waarschijnlijk een voedselallergie dus het is wel een beetje een kneusje. Plus dat mevrouw in de tijd dat ze op de verpleegafdeling zat schandelijk verwend is door iedereen en daardoor even een beetje heropvoeding nodig had. Maar goed, dat maakt allemaal niet uit, we zijn hardstikke blij met haar en ze gaat niet zomaar weer weg.
Nou genoeg "achtergrondinfo", hier zijn een paar foto's van haar:
Toen ze nog een klein Isaatje was (6 maanden)

Ze is erg gek op haar kussen

Ze kan ook heeeeel serieus kijken (vooral als het over eten gaat: een serieuze zaak)

Soms denkt ze dat ze een koe is

Of een visser

Ik vind dr wel een fotomodel