Bij mijn verzorgpony hadden ze laast als hele lieve puppy's. Maarja wij hebben al een hond, en had zelf zoiets van een 2e hond is leuk! Vooral zo'n puppy, maar we mogen toch geen 2e hond, dat willen me ouders nooit! Oppashondjes vinden ze erg leuk en zijn altijd welkom, maar een 2e hond echt voor ons nee.
Maarja nu hebben ze hele lieve schattige kittens, ze houden er 1 zelf.. en ze zijn dus op een boerderij geboren.
Maar nu hebben we niet echt goede ervaring met katten.. we hadden vroeger een erg lieve kat maar het was een echte wilde kater. Hij zat altijd op zolder, vernielde alles alleen omdat ie naar buiten wou, maar hij mocht van ons wel naar buiten maar niet van de buurt (niet echt dier vriendelijke buurt), de kinderen gingen met stokken en stenen achter hem aan rennen en op hem gooien

Maar nu heeft mijn vader vroeger wel2 poezen gehad.. erg leuke beestjes. En ze heten Suske en Wiske,, wiske is toen een keer weggelopen. En toen werd Suske gewoon Poes genoemd. Toen kwam er een nare tijd dat me opa overlede, 6 jaar later overlede mijn oma, en toen ging Poes (inmiddels al 15/16) naar me oom en tante. Waar die de ouwe dag doorkwam met Muis. (en jonge kater (of poes)) Poes is op haar 19e overleden, ze werd te zwak kon niet meer goed eten en toen hebben ze maar overwogen om haar in te slapen

Maar nu wil ik dus al een tijdje een kitten of een poes/kater. Alleen moet ik me ouders wel overhalen

Maar ze willen absoluut geen poes/kat. We hebben dan wel een hond, maar als je ze goed aan elkaar laat wennen moet het goed gaan toch? Wij hebben wel is vaker katten en poezen in onze tuin of zelfs huis rondlopen

Hebben jullie idee wat goede argumenten zijn om een kat/poes te nemen.
Ruimte, geld en tijd hebben we. We kunnen hem/haar dus volop liefde geven. En wij zijn met zijna lleen echt dierenvrienden.
Groetjes