Help net afspraak bij VA gemaakt....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tries_en_Faf

Help net afspraak bij VA gemaakt....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 15:56

Pas voor de 25e maar mijn lief ''klein'' (voor mij nog steeds pupkind) moet gestereliseerd worden, nouja, moet, maar is voor haar beter na overleg met VA enzo...

Ze is heel onrustig als ze loops is, piepen en alles, haar tepels blijven ook nog heel lang gevoelig en opgezet. Dat is ook niet leuk voor haar, drie weken alleen maar aan de riem (het stikt hier van de honden en zelfs op mijn werk is de buurhond haar grootste vriend een niet geholpen reu)

MAAR IK VIND HET ZO ENG!!! Scheve mond Verdrietig Frusty

WAT als het fout gaat, het arm kind moet onder narcose enzo de hele rataplan, mijn kind. help. Heb er echt lang over nagedacht, en alles overwogen, een nest fokken doe ik niet (check marktplaats....... Boos! ) toch maar besloten te doen. Ik kon eerst aanstaande dinsdag al.... ik zeg NEE DAT DURF IK NIET doe maar een week later.... Bloos

*need some bemoedigend woordjes*

paardjuh

Re: Help net afspraak bij VA gemaakt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 16:03

Hoe oud is de hond ?

Gaat vast wel goed joh, ze is in goede handen daar.
Ik neem aan dat die VA weet wat die doet.
Sterkte!

Xx

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 16:07

Het is heel vervelend om je hond zomaar af te geven aan zo'n dierenarts. Ik heb ook met de tranen in mijn ogen mijn lieve hondje achtergelaten, maar ik heb er absoluut geen spijt van en de hond ook niet Haha! .

Ik laat mijn hond altijd uit op een openbare uitlaatplaats, en natuurlijk stikt het daar ook van de honden en ik werd gek van al die reutjes die aan haar zaten te snuffelen...Ze mocht nergens meer mee naar toe, normaal ging ze altijd mee naar mijn paard, maar dat kon niet omdat daar een reu loopt die dus niet geholpen is. En al dat bloed in huis , om gek van te worden. Ze had een broekje maar die trok ze lekker aan de kant zodat ze kon gaan likken.

En nu is het een vrolijke hond die weer gewoon overal mee naartoe kan, en weer lekker los kan rennen op de uitlaatplaats. Het is wel een emotionele dag, dat moet ik eerlijk zeggen. Ik kreeg mn hondje nog onder verdoving mee naar huis en dat is echt niet leuk om te zien Huilen .

Maar jij en je hond natuurlijk ook worden er allebei vrolijker van Haha! . Dat is echt één ding wat zeker is!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 16:36

Ja precies, dat denk ik ook.....

Ze is nu 15 maanden, 100 dagen na haar eerste loopsheid gaat het gebeuren plaatsnemen!

oja: VANAVOND EXAMEN DOEN VAN DE PUBERCURSUS MET DR!!
Dit is mijn liefst kind:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Shira denkt ook : ''doe es normaal, doe normaal je oefening '' af en blijf'' je moet bijna examen doen!!''

Bewaken van de kudde:
Afbeelding

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 23:41

Onze beide collies zijn geopeerd toen ze al 9 waren. Gelukkig ging het allemaal goed. Ze hadden baarmoederontsteking. Dat is dus het risico als je ze niet laat steriliseren. Nu is jouw hond nog jong en gezond. Ze zal een paar dagen na de operatie wat pijn hebben, maar daarna knappen ze snel op hoor. Bij een oudere hond duurt het wat langer voor ze opgeknapt zijn. Bij de dierenarts zijn ze in goede handen, die weet wat hij moet doen. Ik weet het, het afgeven van je hond is niet leuk en je gaat de hele dag op een telefoontje zitten wachten dat de operatie geslaagd is. Je hebt echt een rot dag, tot dat je de hond weer mag ophalen. Maar daarna heeft de hond geen last meer van het loops zijn, lastige reuen en in de toekomst een baarmoederontsteking. Jij voelt je waarschijnlijk rotter als de hond, want eigenlijk wil je haar dit niet aandoen. Maar dat is 1 dag. Geloof me, ze knappen snel weer op en zijn zo weer de oude, Kun je weer fijn spelen met de hond en geen last van die lastige kwalen. Ze zal het je niet kwalijk nemen hoor Knipoog . sterkte ermee en hou je taai!

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 23:45

1. De dierenarts weet wat hij doet Lachen Je hond is nog jong, ze zal het wel aankunnen Lachen .

2. Wat een ongelofelijk geweldige hond heb jij! ik ben helemaal fan van dogachtigen. Wij hebben zelf altijd Boxers gehad, ook een keer een witte en die lijkt wel een beetje op de jouwe Lachen . Wat voor ras is het? [Dogo ...'nogwat'[kan even niet op de naam komen' komt in me op, is ze een dogo-nog iets? ]

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 15:01

Dank dank mensen...
het is een amerikaanse bulldog!

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 21:18

wees niet bang weinig kans dat er wat gebeurt.
ik heb mijn spaanse een maand geleden ook laten helepen was toie 7 maanden nergens last meer van ideaal.
zowel voor de hond als voor je de beste oplossing!

gr gemma