vanochtend poes doodgereden...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Katoo71

vanochtend poes doodgereden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 13:05

Boos! Woest ben ik ! ze rijden hier als gekken (waar je 30 mag ) en vonochtend werd onze poes doodgereden en die mafketel ging er keihard vandoor Extreme duivel

Ik had echt een enorme band met onze to en nu is ze er niet meer .ik heb haar van de weg gepakt en in mijn armen zuchte ze d'r laatste adem uit , wat heb ik het vreselijk moeilijk Huilen

Sommigen zullen denken katten zat maar ja zo een als deze zal ik nooit meer krijgen..

Moest het even van me afschrijven....

Laverne

Re: vanochtend poes doodgereden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:15

Jemig meid, wat erg! Erg veel sterkte ermee. En schandalig dat die persoon gewoon doorreed.

Pfff....voor dit soort dingen heb ik geen woorden!

MDWStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:17

Wat erg.... Helaas kan ik met je mee praten drie weken terug is mijn allerliefste kater dood gereden. Voor mij was dat niet zo maar een kat.

Sterkte....

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:18

Jezus wat erg en wat een l u l dat ie gewoon door is gereden

Ik heb zelf ook een kat dus ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je moet voelen

Heel veel sterkte meid Ach gut Ach gut

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:37

Auw, dat is enorm verdrietig. Veel sterkte..heb zelf ook katten en nee, het zijn niet zomaar katten, moet er niet aan denken als een van hun wat overkomt.

MarrkeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:44

Jeetje wat erg. En dan gewoon door rijden! Stop dan teminste even, toch geen grote moeite of wel?

Sterkte ermee Ach gut

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:47

Jeeemig, wat ziek van die bestuurder zeg!
Ik zou er idd ook niet aan moeten denken dat 1 van mijn poezen iets overkomt.

Veel sterkte iig. Ach gut

Sterren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:48

Jemig wat erg....
Ik begrijp jouw katten niet zomaar katten zijn voor je.
Het is helemaal schandalig dat die l.u.l. zo maar doorreed...
Nou sterkte ermee... Ach gut

iilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:48

Jeetje wat vreselijk. Wat een eikel dat ie gewoon door reed! Dat kan je toch niet maken Boos! Veel sterkte ermee Ach gut

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:49

Jeetje, wat een kl**tzak om zo maar door te rijden.
Het is ook mijn grote angst dat één van mijn katten wordt doodgereden en daarom komen ze niet meer buiten nu ik aan een redelijk drukke weg woon.
ik wens je onwijs veel sterkte toe met het verlies van je kat. Gelukkig is hem wel een lijdensweg gespaard gebleven want ik begrijp dat je kat vrij snel na de aanrijding is overleden.
Sterkte!! Ach gut

Katoo71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 13:51

Ik hoorde de klap en wist meteen dat het onze poes was, en dan zie je ze liggen jeetje het leek even of mijn hart stil stond .
Ik ben echt een katten mens hecht vreselijk aan ze en dan dit ...
Bedankt voor de lieve reactie's !

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:55

Pff.. vervelend hoor!
2 van onze katten zijn ook doodgereden, en bij allebei zijn de bestuurders door gereden.
Hoe weinig gevoel kan je hebben? Boos!

In ieder geval veel sterkte Ach gut

_Ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 20:17

Wat een kl**tz*k is die bestuurder.
Heel vele sterkte Ach gut , ik heb zelf ook katten en voor mij zijn het ook niet zomaar ''maar'' 2 katten.

Sabinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 20:27

Ooo wat een..sukkel kon hem zo haten die mensne die door rijden sla dat mens gewoon neer je moeten wij hem onder rijdne kijkn of hij het fijn vind HALLODAT IS NIET NOTMAAL MEER VEeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sterkte he meis

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 20:30

Verschrikkelijk!!!!
Echte idioten op de weg!!
Laatst zag ik het ook, 2 vogeltjes waren samen aan t 'fietsen' midden op de weg, ze vlogen beetje naar boven en dan weer naar de grond, steeds maar weer. Hij moet ze gezien hebben, nee meneer rijd er vol tegenaan. Toen heb ik 1 van de 2 die nogal gewond was meegenomen.
Ik wens je ontzettend veel sterkte met het verlies :'( Was niet nodig geweest helaas..

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 20:40

Heb je het zien gebeuren? Ik snap niet dat als je WEET dat daar als idioten gereden wordt, dat jij daar dan toch katten laat rondlopen. Straks komt er iemand die een geweten heeft en uit wijkt tegen een lantaarnpaal en invalide wordt. Heb je het al eens van die kant bekeken? Omdat jij je kat zonodig los moest laten lopen. Dat KAN tegenwoordig op de meeste plaatsen niet meer. Niet dat ik het goed praat als mensen dieren aanrijden als dat onnodig is.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 21:10

Dit is dus precies de reden waarom mijn katten BINNENkatten zijn...

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 21:10

Sommige katten KAN je niet binnen houden

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 21:16

ladyjoy schreef:
Sommige katten KAN je niet binnen houden

Dat zijn er maar zo verschrikkelijk weinig...

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 21:21

Die 2 van ons die zijn doodgereden dus.
We hadden een jong katje, en die vond het geweldig buiten!
Maar dat mocht ze niet, alleen in de tuin. En dan klom ze gewoon de hoooge schuur op en ging ze 'er van door'.
Was niks aan te doen, als we d'r binnen hielden, vlooog ze er vandoor (onder je door/langs je heen) als je zelf de tuin in ging of uit huis ging.

Toen zij is dood gereden, hebben we na een tijdje nog een oudere kat genomen (van iemand anders die ging verhuizen, waar de kat niet meer naar buiten kon). Hij kon ook niet binnen zitten, en mocht dan ook bij ons naar buiten (ons is trouwens Assendelft, ook max 30 rijden, weinig verkeer, lekker rustig). Na een week is hij aangereden en zijn we gebeld door iemand die hem onder zijn struik vond (onze katten hebben altijd een bandje met naamkokertje om).

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 21:29

Desiree schreef:
Heb je het zien gebeuren? Ik snap niet dat als je WEET dat daar als idioten gereden wordt, dat jij daar dan toch katten laat rondlopen. Straks komt er iemand die een geweten heeft en uit wijkt tegen een lantaarnpaal en invalide wordt. Heb je het al eens van die kant bekeken? Omdat jij je kat zonodig los moest laten lopen. Dat KAN tegenwoordig op de meeste plaatsen niet meer. Niet dat ik het goed praat als mensen dieren aanrijden als dat onnodig is.

Sorry hoor, maar dit vind ik een argument van niks

Dan kunnen we al onze beesten wel binnen opsluiten en niet meer naar buiten laten, want ook paarden & honden kunnen uitbreken en op die manier een ongeluk veroorzaken.
De zaken kunnen ook eens omgedraaid worden: als mensen die zonodig hard moeten rijden zich gewoon eens aan de toegestane snelheid zouden houden, zouden er een hoop minder slachtoffers vallen, zowel mensen als dieren.

Ik laat mijn katten ook 'zo nodig' los lopen buiten. En ja, bij mij voor de deur rijden auto's, hetzij niet constant. Ik kan alleen maar hopen dat mijn katten daar uit de buurt blijven, laat ze er ook alleen aan de achtertuin uit.

Ik wil ze echter het geluk niet ontnemen om buiten lekker te kunnen spelen, rollen en ontdekken. En móchten ze ooit gewond raken/komen te overlijden buiten, dan ben ik ontroostbaar, maar zou ik een volgende kat diezelfde vrijheid om naar buiten te gaan niet ontnemen. Ik heb nl. gezien hoe mijn binnenkatje opbloeide toen ze naar buiten durfde, en dat wil ik mijn katten niet onthouden

Veel sterkte met het verlies van je kat, het is ontzettend triest en verdrietig...Lovers

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 21:31

Toch raar dat mijn binnenkatten ook de hele dag spelen, rollen en ontdekken! Binnen kun je ze net zo;n uitdagend leven geven als buiten, en dan tenminste zonder de gevaren als verkeer, vergif, ziektes, andere mensen overlast bezorgen enz enz enz

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 21:31

Honden moeten tegenwoordig OOK overal aan de lijn en dat wordt niet zielig gevonden hoewel dat ook hele energieke beesten zijn die behoefte hebben aan rennen en spelen en beweging. MAar daar kraait toch ook geen haan naar?

Ik vind het ook niets als mensen hun hond zomaar overal laten rond sjouwen. Ik vind dat zo verschrikkelijk onverschillig! Het GAAT gewoon niet meer. De maatschappij is veranderd. Als je je kat los wilt laten, moet je ergens aan een doodlopende weg gaan wonen in een bos of het platteland. Laat ze dan alleen in je tuin en gooi er een paar centen tegen aan om die tuin goed af te rasteren. DAn kunnen ze OOK naar buiten en verongelukken ze niet.

En ik snap niet dat mijn argument een argument van niks is. Wat als er inderdaad op een dag iemand voor jouw kat uitwijkt en verongelukt? Doet je dat helemaal niets?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 21:34

stinkmodder zeg,heel veel sterkte,bah wat vervelend,e.i.k.e.l. dat hij is door gereden zeg!

Katoo71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 09:01

Citaat:

Nee ik heb niet zien gebeuren maar wel gehoord en wij wonen aan een landweggetje die autogebruikers als sluiproute gebruiken rond oms ons heen ligt kilometers weiland , tja en om bij ons huis te komen moet er toch een weg heenlopen he Boos!

Oke het is eigen keus om de katten buiten te laten maar we wonen in een weilandrijke omgeving wat is er mooier voor een kat ?

Ik vind het erg hard om zo te reageren ik heb erg verdriet en dan zo iemand als jij die zo raar reageert.

Ik vind het erger als mensen gezopen hebben en dan iemand aanrijden en zelf niets hebben ga je daar lekker druk over maken.

IK BEN MIJN KAT KWIJT aan zo'n hufter die niet op de doorgaande weg gaat rijden omdat die dan misschien wel 2 minuten later thuis ,en die niets heeft te zoeken op ons landweggetje !
....