Het is een drukke doorgaande polderweg waar behoorlijk geraced wordt en weinig mensen wonen dus ik stoppen!
Kleine ventje ging gelijk aan de wandel, mooi dacht ik, je kan tenminste nog lopen... en heb m uit de berm gevist. Had toevallig een handdoek in de auto en heb m op schoot in die handdoek gedaan en verder gereden naar mn stal. Daar een doosje gevraagd en de kleine man even bij laten komen.
Misschien is ie gedumpt of gewoon verdwaald (maar op die leeftijd lopen ze nog niet zo ver van hun nest weg en er was geen huis in de buurt) maar ik kon het niet over mn hart verkrijgen om m te laten zitten. Dan had ik m later platgewalst zien liggen denk ik...

Hij is een week of 4 misschien 5, hij weegt 425 gram en hij is best mager dus jonger is ie denk ik niet. Hij heeft twee snotogen en een snotneus dus zit nu in quarantaine in een bench in mn schuur. ik heb nog 4 katten waarvan 1 kitten van 16 weken dus niet slim om die kleine dan in huis te nemen.

Gisterenavond en vanochtend heeft ie al goed gegeten (kattenmelk via een pipetje) maar zn neusje zit goed verstopt, hij ruikt dus niet zoveel want de (gewelde) kittenbrokjes liet ie compleet links liggen.
Vanmiddag ga ik m maar naar het asiel brengen in de hoop dat ze m op willen nemen want de asiels zitten al vol.
Zo niet dan gaat ie weer mee naar huis en ga ik zelf een adresje zoeken, misschien wil een bokker dit kleine menneke wel opnemen?