genaamd kim..(kimmie)..zal wat over haar vertellen..
ze is van mij maar ze woond bij me moeder,aangezien ik in een flat woon op 9 hoog,en wij allebij werken..en mijn moeder is altijd thuis..ze zit nu ook heerlijk voor 12 weken op de camping,bij me moeder..(wij staan ook op die campiong dus ik zie er wel heel veel en thuis wonen ze om de hoek)..
maar het is een beetje een held op sokken..vroeger sliep ze bij mij op de kamer en had ze zelf een eigenbed,mevrouwtje kroop bij het voetenend onder de dekens naar der kussen toe en dan lag ze onder de dekens met de hoofd op het kussen,als je haar gaat uitlaten gaat ze heel blij en vrolijk mee maar 9 van de 10 keer wilt zeniet terug,dan gaat ze steeds langzamer lopen,totdat ze uiteindelijk gaat liggen..dan loop je naar haar toe oper vooruit te schoppen :p..(niet echt natuurlijk!)..en dna draait ze der om en gaat ze op der rug liggen net zolang totdat het haar telang gaat duren en dan wil ze wel opstaan..enanders moet je gewoon een beetje met haar gaan dollen en dna wil ze ook wel weer meekomen..
goldenretrievers noemen ze waterhonden..nou die van mij niet althand...ze gaat het water in maar durft niet met de voeten van de grond..held he???

van het weekend waren we dus op de camping en heb ik wat fotos van ons gemaakt..tenminste kim en ik staan op de foto en me nichtje heb de foto's gemaakt..

kimmie
kim en ik..

haha dat koppe!..geweldig!!..
lief
met der hele lichaam boven op me buik..luiwammes:)
best mooi maar iets minder dichtbij..
snurk,hijg hijg,puf..zwaar!!
ook erg lief
even laten zien dat ik haar niet stiekem vasthielt.
knuffel..
jah het zijn er wel wat veel he??.maar kon het niet laten..

groetjes patricia en kimmie