ok wij hebben sinds kort een volliere gemaakt buiten en daar onze eigen man in gezet... maar aangezien dat een beetje weinig en zielig is kochten we er drie vrouwen bij (dachten we) helaas blijken deze drie poppen dus drie mannen te zijn...
dit wisten we niet maar sinds gister was een van de aangekochte poppen erg zwak en gewond. we hebben ze wel eens zien ruzie maken maar nooit zo erg.
dus hebben we die apart gezet, maar helaas vandaag dood gegaan. toen ik die pop dus eens goed bekeek kwam ik erachter dat het een man was in plaats van een pop, dus gelijk samen met mn vader de andere gecontroleerd, wat blijkt alle aangekochte poppen blijken dus mannen te zijn...
nu willen we ze dus weer terugbrengen omdat het de schuld van de dierenwinkel is.... maar dat kan pas over 2 weken aangezien we op vakantie gaan morgen (alleen ik blijf thuis) dus is er een tijdelijke oplossing voor het vechten of moet ik ze gewoon in de gaten houden en zo nodig als het echt erg wordt uit elkaar halen??
en neemt de dierenwinkel ze terug zijn ze dat verplicht?? aangezien er een 6 maanden garantie bestaat op levende have in een dierenwinkel...
ik heb dus geen idee, misschien iemand van jullie wel....??!!