hoihoi
moet dit heel even kwijt hoor, vanochtend kwamen we bij de hokken van onze twee super lieve konijnen. lag het kleine konijntje ( 9 jaar )
helemaal in een hoekje gedoken terwijl ze heel vlot was en graag naar je toe kwam, we hebben haar uit het hok gehaald en ze was vreselijk aan de diaree ze zat er helemaal onder. we moesten haar maar even wassen van de dierenarts ( even opgebeld en alles uitgelegd ) was erg warm dus we dachten dat het gewoon door de warmte kwam. toen ze schoon was hebben we haar in de woonkamer gezet in een binnenhokje. ze knapte al heel erg op en hupte alweer ietsje rond, later werd ze weer dus en bleef stil liggen en het ging echt slecht als we haar optilde gaf ze een klein gilletje af, meteen naar de dierenarts gegaan ( zonder afspraak dierenarts was dicht naar een andere dierenarts gegaan, die heeft haar helemaal onderzocht en haar tanden nagekeken. hij zei dat hij het niet precies wist maar dat ze erg ziek was heel erg ziek. ze zou erg lang hebben geleden als we niet waren gekomen. hij zei dat we haar mischien konden redden maar het zou voor haar en voor ons een hele lange lijdens weg worden.
dropje ( zo heete ze ) was van mijn zusje van 11
ze ws er kapot van de dierenarts vroeg haar wat ze wou
en ze liet hem in slapen geheel uit eigen wil
en ik ben daar zo trots op ze was helemaal weg van dat dier. maar toch ( vind ik ) heeft ze voor haar lievie gekozen en ze heeft haar laten gaan.
als we haar niet hadden gebracht had ze nog makkelijk een week zo kunnen liggen.
sorry voor dit lange verhaal hoor
groetjes [naam]