GG los ook binnen! Maandag behendigheid!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

GG los ook binnen! Maandag behendigheid!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 17:51

Ben wel trots op ons hondje! Aantal maanden terug is ze met lof geslaagd voor GG vast (105 punten) en nu geslaagd met 101 punten voor GG los.
Omdat we haar verleden niet kennen en zij het niet echt leuk vind op curcus (zakt helemaal in, staart langs dr lichaam geplakt e.d. Als we dan even hebben gespeelt is het meteen beter) gaan we eerst even een curcus behendigheid doen voor we verder gaan met de GG. Omdat ik behendigheid ook wel leuk vind ga ik die met haar volgen zolang ik het kan (zwanger), a.s. maandag konden we al meteen beginnen, dus een update zal wel volgen, maar verwacht geen problemen en een hoop lol!

Afbeelding

Oh ja en voor de 2e keer de Hollanders aan de top Knipoog bij GG vast hadden wij de 1 na hoogste punten en een ander hollandertje de hoogste en deze keer weer hetzelfde!

Elmond

Re: GG los ook binnen! Maandag behendigheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 17:54

wat is dat GG eigenlijk? Ik wil best zeggen dat het knap is enzo en je feliciteren met het slagen, maar dat is een beetje stom om te doen als ik niet weet wat het inhoudt Knipoog Wel tof dat je maandag al kunt beginnen dan en je hebt een leuke hond Haha!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 18:03

GG staat voor Gedrag en Gehoorzaamheid als ik het goed heb. Gewoon een curcus wat voornamelijk dus om de gehoorzaamheid gaat. Om je hond goed wakker te houden met de commando's Knipoog

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 18:48

Ohw kijk aan, altijd goed om mee bezig te zijn met je hond lijkt me! Een hond moet zijn baas gehoorzamen en de baas moet leren hoe hij/zij de hond dat leert Knipoog Ga zo door met trainingen doen en slagen enzo Haha!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 23:12

Anna-Jelly schreef:
GG staat voor Gedrag en Gehoorzaamheid als ik het goed heb. Gewoon een curcus wat voornamelijk dus om de gehoorzaamheid gaat. Om je hond goed wakker te houden met de commando's Knipoog

Ja je hebt puppie klas EG VEG en dan vaak GG0

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 11:31

[quote=pubelia] je hebt puppie klas EG VEG en dan vaak GG0
[/quote]

En waar staat dat dan weer voor? Zo leer ik nog eens iets meer over die trainingen voor de honden Knipoog

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:35

Elmond schreef:
[quote=pubelia] je hebt puppie klas EG VEG en dan vaak GG0

En waar staat dat dan weer voor? Zo leer ik nog eens iets meer over die trainingen voor de honden Knipoog
[/quote]
puppie klas staat voor zich
EG Elementair Gehoorzaam
VEG Vervolg Elementair Gehoorzaam

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 21:36

Wij hebben onze hond sinds september toen ze 3 was, dus puppy konden we overslaan, ze was ook al erg goed afgericht (heeft IPO gedaan), maar omdat ze óók dominant is en wij geen problemen willen zitten we dus op curcus met haar, om samen elkaar te leren kennen en ze "ontpopt" zich erg goed in een heel positieve manier moet ik zeggen.

Ik zal morgen mijn vriend of vader vragen of die wat foto's willen maken van de behendigheid.. Ik zie dr al staan hard kwispelend Haha!