Hier wat foto's
Deze foto is gemaakt toen mijn vader jarig was, Sem heeft de feestmuts ongeveer 10 minuten opgehouden en daarna helemaal verscheurd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadia_Mocca schreef:Wat een leukerd. Familie van de dalmatiër.
Yamcha schreef:Hij is echt ontzettend leuk... hihi, lijkt net of er twee honden aan elkaar geplakt zijn... weet je wel zeker dat het één hond is... Om te kwijlen... oh, ik hou van honden...
JETSKeTjee schreef:ik vind vuilnissenbakken ras eigelijk leuker.
ziggy_janet schreef:Nee er zit geen dalmatier in en ook geen friese stabij (wat heel veel denken)
Zelf denken we australian catle dog. Want die man waar we Sem van hebben gekocht had het er over dat de papa (een buurhond) een soort zwart-witte herder met bruin was. Het was wel een echt ras hond. Naja probeer daar maar een ras aan te knopen. Het nestje was dus een echt ongelukje...
ThePast03 schreef:ziggy_janet schreef:Nee er zit geen dalmatier in en ook geen friese stabij (wat heel veel denken)
Zelf denken we australian catle dog. Want die man waar we Sem van hebben gekocht had het er over dat de papa (een buurhond) een soort zwart-witte herder met bruin was. Het was wel een echt ras hond. Naja probeer daar maar een ras aan te knopen. Het nestje was dus een echt ongelukje...
Voor een kruising Australian Cattle Dog - Rottweiler/Herder heeft hij wel heel erg dunne poten.
Uitsluiten kun je het natuurlijk niet maar ik zie er verder ook heel weinig van een Cattle Dog in terug.
Heb ook nog nooit iemand mijn hond horen omschrijven als zwart/wit met bruin, de meeste die het ras niet kennen noemen hem gewoon grijs en denken dat het een oude bastaard is![]()
![]()
Ik zou het in ieder geval niet herkennen als kruising ACD zo op de foto, misschien als ik hem in het echt zou zien wel.
Het zegt ook niet veel, ik heb hier een kruising Boerenfox/Mechelaar rondlopen waarin je de boerenfox totaal niet meer terugziet
Het is hoe dan ook een superleuke hond om te zien!