dag lieve bea

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bakkie

dag lieve bea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 21:59

mijn besluit staat vast....
bea gaat morgen naar de da voor een laatste prikje...

bea is mijn oude hamstertje, die steeds vaker ziek wordt en er neit beter op word...

het begon met mijt(door zaagsel)daar is ze voorbehandeld...... maar haar oren willen niet genezen?? deze dreigen zelfs gedeeltelijk af te scheuren...

toen kreeg ze natstaart, ik haar wassen en hokje netjes houden enzo, ik wilde niet naar de dieren arts omdat zij al oud is en dat waarschijnlijk niet eens overleeft....het is te heftig voor haar ben ik bang

nu ben ik gaan na denken, ik kan medicijnen nemen maar ik vraag me af of het nog wel zin heeft....ze is er slecht aan toe ik vind haar zo zielig dat ik haar nu het liefst er meteen van verlos..

beter worden ik dnek niet meer dat dat nog gaat.....en als het gaat voor hoe lang? ze is zo oud en word nu ineens allemaal ziekjes, ik dnek dat ze op is, het was zon sterke dame, en ook al heb ik er nooit wat mee gekund(ze valt al haar hele leven aan) dit breekt mn hart want ze is zon lieve meid.

ik hoop dat ik er verstandig aan doe om haar te laten gaan.....

dag lieve bea i love you, mis you....rest in peace Vriendjes zijn? Lovers

Cassia

Re: dag lieve bea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 22:27

aj, veelsterkte er mee! maar dit is het beste voor haar

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 22:30

Ag gos, wat sneu. Maar ik denk idd dat je wel de goede keuze hebt gemaakt hoor, vel je daar maar neit schuldig over. Je hebt je best gedaan. Heel veel sterkte.
Groetjes, mij

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 13:52

het is gebeurd vandaag......om kwart voor 9 is ze heen gegaan...

de dokter doet eigenlijk geen knaagdieren maar maakte een uitzondering omdat het zo slecht met haar ging.....

voor deze lieve daad heeft ze hem nog even lekker gepakt Haha! tja dat is mn bea he.....die moet je even bijten

hij gaf haar die prik ze draait om en bijt hem in zn handen....
nou gelukkig was ze toch nog een beetje zichzelf haha.....

nou lieve bea, ik heb van je genoten en hou van je, goede reis lieverd het ga je goed en dat je maar lekker gelukkig bent nu Kusje