Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Haar maar weer wegdoen is wel de makkelijkste oplossing, maar niet de beste. Er zijn er al teveel en de Asiels zijn al overvol! Succes!
marleen_usar schreef:Als je bach-bloesem geeft is het met een paar dagen over.
Citaat:Steriliseren is de beste optie, en daarna mag je hopen dat het nog geen gewoonte is geworden.
Citaat:De kater is gecastreerd, de poes gesteriliseerd.
CCCCorine schreef:Die valeriaankruiden werken zeker! Ben ik per toeval achtergekomen toen mijn gestresste poes er met een theezakje vandoor ging waar valeriaan in zat. Beestje is best een tijd druk geweest met dat theezakje. Helemaal gelukkig werd ze ervan
R_ChiChi schreef:Wij hebben hetzelfde probleem. Onze kitten is zó jaloers op onze nieuwe kat dat ze ook inderdaad overal piest. Ik volg dit topic nog even want ik wil ook wel weten wat hier tegen helpt. Sommige zeggen wel in een bench of even veel aandacht geven maar dat werkt niet. Wij hebben Rosa ook na laten kijken op blaasontsteking. Dat had ze ook inderdaad, nu is het over en ze doet het nog steeds!
Bij ons is het trouwens wel minder geworden. We hebben twee kattenbakken staan.
Wel hebben we plannen om haar te laten steriliseren, ook gaat mijn ma aan het werk met bachbloesem.
Citaat:Ik zou het niet accepteren als een kat bij mij binnen piste en dan ook nog onder mijn neus waar ik bij ben. Hij ging er toch echt uit! Ik ben goed voor mijn dieren. Dan moeten ze ook goed zijn voor mij en mijn spullen.