Ja nu het strand weer weer begonnen is mogen op sommige delen van het land de honden niet meer mee het strand op, of pas na 19.00 uur. Zijn er hier mensen die weten waar de honden overdag wel mee mogen (uiteraard aangelijnt). Honden stranden heb ik niks aan.
Hoezo moet de hond mee naar het strand met dit weer? Er is voor de hond niks aan! Hij kan niet in de zon liggen, dan verbrandt hij. En ik denk niet dat veel badgasten er blij mee zijn als de hond over de handoek heen stuimt (Ja dat kan ook gebeuren als hij vast zit). Laat de hond lekker thuis.
ik vraag niet om commentaar, ik weet zelf wat het beste is voor de hond die mee gaat en hoe hij zich gedraagt, daar hoef jij of een ander niet voor te beslissen.
Ik ga meestal naar Zandvoort met de honden,daar is een speciaal stuk waar je met de honden mag komen.Er is ook een eethuisje bij.Het heet Parnassia.Dat is zo het enige wat ik weet. Hee en voor de rest:'' honde vinden het wel degelijk leuk om aan het strand te zijn en in het water te gaan.Het is heel egoìstisch om de hond maar thuis te laten.het kost effen meer moeite,maar je maakt de hond blij.
Wij hebben in Zalk een klein strandje aan de ijssel, zijn we vanmiddag met de pup heen geweest. Het stelt niet zoveel voor maargoed. Het is wel lekker voor ze om even te zwemmen enz. Op het strand waait het meestal ook nog wat en ze graven zelf wel het koele zand op dus het kan best leuk voor ze zijn.