Ik kom vandaag thuis van m´n werk, het was een uurtje uitgelopen, en ik loop recht naar dr mand toe, bedekt door een handdoek, zag ik dr liggen, toen wist ik al dat het niet goed was. Ik keek vragend mn vader aan, en hij bevestigde het.. Ze was overleden.. Ingeslapen..
Ze at niet meer, dronk niet meer en het ging niet goed met dr..
Vorig jaar pinksteren, is het fout gegaan. Ze werd erg ziek geweest, zo ziek dat de dierenarts dr nog maar 3 dagen gaf.. Ze had suikerziekte, en alles was te laag, of te hoog.. Daar is ze boven op gekomen, maar de suikerziekte bleef, iedere dag een spuitje, maar ze was dr nog. En het belangrijkste zonder pijn.. Dat ging goed, tot een paar weken geleden.. Ze werd veel te rustig, at minder.. En een paar dagen geleden is ze gestopt met eten en drinken nog maar weinig.. Al bleef ze wel dr 'thuis' beschermen, ze heeft zelfs nog de muilkorf om moeten hebben, omdat een vreemde man binnen kwam! Maar gister en vandaag was het helemaal mis..
Ik weet niet waarom, maar gister avond lag te bij de voordeur, en toen ben ik 's avonds nog naar dr toe gegaan en heb dr gezegd dat ik van dr hou..
En vanmorgen nog geaait voor ik ging werken.. Dat was de laatste keer..
'S middags na de dierenarts, en spuitje gekregen..
Het is beter voor haar. Ze heeft haar tijd gehad..
Over 1 maand zou ze 12 worden, maar die heeft ze niet gehaald.. Ik zal dr missen, dr gesnurk, dr gebedel om eten.. Alles.. Vooral haar..
We hebben dr na mn opa en oma gebracht, en daar begraven..
Rust zacht meisje, ik zal je nooit vergeten.

We will meet again!