konijn ziek?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Casca

konijn ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 10:16

Hoi,
We zijn thuis een beetje aan het twijfelen of we met ons konijn naar de DA zullen gaan, ik zal 't eerst hier eens vragen.
ik heb 2 konijnen bij elkaar, ze zijn super gelukkig maar ze moesten laatst verhuizen naar een ander gedeelte van de tuin, daar hebben ze even mogen graven (1 dag). Sindsdien is mn oudste konijn (ze is nog maar 2 hoor Knipoog ) heel sloom, sinds ze niet meer mogen graven zit ze eigenlijk alleen maar in haar hok, eet nog wel maar ze rent helemaal niet meer en zit alleen maar duf voor zich uit te kijken... Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?? (owja ze is ook net voor de 20ste keer schijnzwanger geweest....)
is ze depressief??

Lise81

Re: konijn ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 12:21

Heb geen idee wat het is, maar met konijnen moet je oppassen, want vaak is het zo tegen de tijd dat je het ziet dat ze vaak al erg ziek zijn. Het zijn prooi-dieren en laten door overlevingsinstinct vaak pas laat merken dat ze ziek zijn.
Liever dus 1x te vaak naar de DA dan te laat Knipoog

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 13:48

Ik zou even afwachten...verplaatsen vinden konijntjes vaak niet zo leuk want dan is hun vertrouwde plekje weg zeg maar.
Misschien moet ze nog even wennen aan dr nieuwe plaatsje
En anders wel even naar DA gaan, maar wat je nu beschrijft...zo kan een DA ook niks vinden.
Ik heb ook al vaak met een konijn bij DA gestaan en gezegt van hij is ziek maar DA kon het niet vinden, die zag het niet. Ik ken het dier en dan merk je dat die zich niet goed voelt...
Succes!

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 14:49

bedankt voor de reacties Lachen ik heb echt geen flauw idee wat het is maar het kan idd zo zijn dat ze onder de indruk is van een nieuwe omgeving, ik wachte het nog even af.

Ik kan verder niks aan haar vinden (haar achterkant is mooi schoon, dus geen maden) misschien dat ze van binnen ziek is? naja, ik geef dr nog een paar dagen Lachen als ze dan niet vrolijker wordt moet ze maar even nagekeken worden Lachen