Hoi
Ik heb nu 2 jaar een vrouwtjes konijn. heb achterom een ren gemaakt en zit ook nog een kip bij. Enige vreemde is dat mn konijn ( ja weet zeker dat vrouwtje is) is aan fietsen op de kip. Deze heeft zelfs hele kale plekken nu op de rug. Verder zijn z eheel lief bij elkaar, konijn slaapt onder de veren van de kip, zij "broed"er op dan.
Nu was ik erover na aan denken om kip bij mijn werk in de kinderboerderij erbij te zetten, en er een ander konijntje of cavia in d eren te zetten bij het konijntje wat ik al heb.
Konijn zit al bijna 2 jaar zonder ander konijn is die ren, gaat dat dan wel goed? En als ik een cavia ipv konijn drbij zet?
Reden dat kip naar kinderboerderij gaat ( mss) is dat ik in woonwijk woon en kip leuk vind om om 5 al te beginnen met kakelen en dat ik toch zielig vind dat ze geen soortgenoten heeft en lekker kan scharrelen ( veel mee rruimte daar bij boerderij) en "verkracht"word door mijn konijn.
Zal konijn dat waarschijnlijk ook nog steeds doen als er een soortgenoot bij zit??
Help, tips, wie heeft hier ervaring mee