mijn werk op de kinderboerderij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoo

mijn werk op de kinderboerderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 00:14

Dag allemaal,

Ik werk sinds kort op een kinderboerderij voor 3 maanden. Nee, ik verzorg geen dieren, ik tel mensen en kijk hoelang ze blijven Lachen. Dit is een onderzoek voor het RIVM. Uit deze gegevens kunnen ze uitzoeken hoeveel mensen hiervan een bepaalde ziekte krijgen die overgebracht wordt door dieren. Ik hoop dat ik duidelijk ben Lachen.

Ik heb vandaag wat foto's gemaakt en wil die met jullie delen Lachen

Dit is mijn uitzicht vanaf mijn werkplek

Afbeelding

En dit ook

Afbeelding

En hier mijn werkplek...

Afbeelding

Ik ben zo mooi....

Afbeelding

En wij zijn zo lief...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hier de paardjes, of zijn het pony's? Nee het zijn natuurlijk dwergpaarden, die bestaan ook Koe (bron: een stadsmama)

Afbeelding

Afbeelding

Zij worden nog goed behandeld, maar moet je dit zien! Altijd opgetuigd, je zou die mensen toch aftuigen Boos!

Afbeelding

Nog wat beestjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat een lui varken! Wel een hele lieve en blije. Hij knorde tegen me Haha!

Afbeelding

En natuurlijk lieve Dribbel

Afbeelding

En tot slot Jatkat Boos!
Hij kwam heel lief naar me toe en bleef achter mijn stoel zitten en toen bleek dat ie mijn lunch zat op te vreten achter me Boos! Niet voor mijn neus maar onder mijn kont Boos!
En maar lief kijken he hier... Ok, ik vergeef t je...

Afbeelding

ozzieozzie

Re: mijn werk op de kinderboerderij

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 03:30

Leuke foto's zijn het.
Maar als je heel de dag daar moet zitten ga je jezelf dan niet vervelen??

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 06:47

mensen tellen nou ja ok t moet je beroep maar weze t lijkt me nogal uhm saai...
maja je heb ook beestjes om naar t kijke (vind dieren een stuk leuker om naar t stare dan mensen:P)

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 08:36

het is wel saai maar zit lekker buiten in t zonnetje muziek te luisteren, te lezen of betaald huiswerk te maken dus zo erg is t niet. ik vind t wel leuk. hoef niet hard te werken en kom dus uitgerust thuis en over 3 maanden heb ik 1000 euro en kunnen we op vakantie Lachen

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:11

Ja en uiteindelijk is het toch voor onderzoek. Je zit daar niet voor niets te tellen. Lijkt me best belangrijk om te weten of mensen ziektes overgebracht kunnen krijgen door dieren op de kinderboerderij. Vraag me alleen wel af hoe dat onderzocht wordt, neem aan dat er meer gebeurt dan mensen tellen? Die mensen worden achteraf gebeld ofzo of ze ziek zijn geworden? En hoe achterhaal je dan dat het van de dieren komt?

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 12:51

dat zijn goede vragen Lachen. mijn werk is dus echt alleen maar het tellen. hebe r verder ook weinig verstand van. er is een bepaalde bacterie (capillobacten ofzo?) die je op verschillende manieren binnen kan krijgen, o.a door aanraking met dieren en door vervuild water. hoe ze precies de link gaan leggen weet ik niet, want ik doe dus maar echt een heel klein deel van het onderzoek. ik zal het eens navragen, want ik heb verder ook geen info ofzo van die mensen dus kunnen ze niet natrekken of die mensen ziek worden. ik vind het altijd wel leuk om te helpen met onderzoeken, nuttig en weer eens wat anders.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 15:15

Ja erg leuk werk lijkt me, hebben ze hier in de buurt toevallig nog iemand nodig op een kinderboerderij voor dit onderzoek Schijnheilig

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 00:52

haha t is van t RIVM en ze hebben mij gevraagd voor 3 kidnerboerderijen hier in de buurt. volgens mij loopt t alleen in deze buurt. bel randstad eens, ik werk via hen Haha!