Me konijn overleden me beste maat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_anton_love_

Me konijn overleden me beste maat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 09:36

Voor mij 9ende verjaardag kreeg ik dan eindelijk wat ik al zo lang wou, Een konijntje .
Ik kreeg hem toen hij 4 weken was(ik weet het is te jong) Het was een albino en heb hem stuart genoemt (van stuart liddle die film) Het was zo'n lief konijnentje maar toen ie 3 jaar was werd ie een echte man en wou wel eens op je arm afzo gaan (je weet wel Tong uitsteken ) Dus gingen we hem castreren en hij werd nog veel liever, en likt ook het was een super konijn maar voor me 14de verjaardag kreeg ik een nieuwe kooi(hele grote) met een maatje voor stuart, die had ik liddle genoemt. Zo was hij nog liever geworden ook al heeft hij nog nooit iemand gebeten, hij was egt een knuffel konijn. heb hem dus 6jaar gehad wand op 27-06-06 over leed stuart hij was altijd gezond geweest, En de dag daar voor was hij nog vrolijk in de tuin aan het lopen nog mee geknuffelt was niks aan de hand de volgende ochtend riep me moeder me en zei: volgens mij is stuart aan het dood gaan, dus ik der heen gerent en zag dat hij de hele tijd aan het rollen was en zijn nek leek net gebroken het eerste was ik zei tegen me moeder: Het is mijn lieve konijntje..
Me vader zei pak hem maar maar ik durfde niet ik weet niet waarom dus me vader pakte hem en dee hem in een mandje me moeder de dierenarts bellen,, En we mochten gelijk komen ik moest hem goed vast houden.. mijn schatje..
En toen we daar kwamen zei de dierenarts dat hij waarscheinlijk een middenoor onsteking heeft en dat er weinig kans is dat hij het over leeft. En ik dacht ik ga hem niet laten lijden en lieten we hem inslapen, hij kreeg dus een spuitje maar hij wou niet, die dierenarts zei dat het een super sterk konijntje was, hij wou helemaal niet dood..
En toen kreeg ie der nog 1
En toen ie toch bijna ging aaide ik hem nog even (maar altijd als ik met hem knuffelde maakte hij altijd zo lief geluidje) en voor zijn laatse zucht keek ie me aan, en maakte dat geluidje en toen was ie weg Verdrietig Ik was echt helemaal gek op hem ik was altijd zo bezorgt op hem, als ik op vakantie ging durfde ik hem ook nooit alleen te laten ik heb de hele dag lopen huilen :'(

Kus Nikita

Sizzy

Re: Me konijn overleden me beste maat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 09:36

-> BB

Isabella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 09:38

Sterkte!!

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 09:54

Meis toch, sterkte ermee! Ach gut

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 10:07

veel sterkte..

nintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:46

heel veel sterkte vind het echt heel naar kuskus

silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:19

Ik kan me zo goed voorstellen hoe jij je moet voelen. Ik heb zelf een konijn en hij is ook bijna 6 jaar oud en het is mijn beste maatje. Het is gewoon zo'n lieverd en wil hem echt niet kwijt. Ik zou er niet aan moeten denken dat hij er niet meer is. Dus ik kan me heel goed voorstellen hoe erg dit voor jou moet zijn.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en bedenk maar dat Suart een heel leuk leven met jou heeft gehad. Ach gut

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:42

Ik ben mijn beste maatje vorig jaar verloren, hij lag op een leeftijd van 8 jaar sochtends dood in zn hokje...hij was gewoon op...Ik weet hoe het is..

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:52

Heel veel sterkte..
Mijn konijntje heeft het een jaar geleden ook gehad. Het zag er heel erg zielig uit, hij draaide steeds rondjes en keek scheel. Ik ook gelijk de DA gebeld, en we konden gelukkig gelijk komen. De DA gaf me een kuur die ik 2 keer per dag moest geven, en hij gaf me een week en zij als hij daarna het nog heeft... dan kan ik niets meer voor hem doen. Dus ik heb haar de kuur gegeven. Maar op de 8e dag was het er nog heeel klein beetje, 9e dag ook. Maar hij had geen pijn, dat zag ik aan hem hij graaste wel. Maar gelukkig was het op de 10e dag helemaal voorbij:) ik was(ben) helemaal blij en gelukkig leeft hij nu nog steeds...

_anton_love_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 21:47

Bij mij niet we hadden echt een zal was voor spreek uur, en zei gelijk ja moet inlaten slapen terweil hij daar gewoon rustig lag.. hij was helemaal niet aardig lechten hem neer alfof ie al dood was of een knuffel was.. :s Damn
Nou en het koste 71 euro:|
Naja ik wil gewoon het beste voor me maatje al kosten het 200 euro(bewijzen van spreken) Ik hou van hem en had alles voor hem over.

Hier nog een foto van hem
Afbeelding

Mijn lieve mannetje.
Ik hij blijft voor altijd in mij hart Huilen

_anton_love_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 21:16

Iemand nog? Ach gut

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 21:31

sterkte...