Ik kreeg hem toen hij 4 weken was(ik weet het is te jong) Het was een albino en heb hem stuart genoemt (van stuart liddle die film) Het was zo'n lief konijnentje maar toen ie 3 jaar was werd ie een echte man en wou wel eens op je arm afzo gaan (je weet wel
) Dus gingen we hem castreren en hij werd nog veel liever, en likt ook het was een super konijn maar voor me 14de verjaardag kreeg ik een nieuwe kooi(hele grote) met een maatje voor stuart, die had ik liddle genoemt. Zo was hij nog liever geworden ook al heeft hij nog nooit iemand gebeten, hij was egt een knuffel konijn. heb hem dus 6jaar gehad wand op 27-06-06 over leed stuart hij was altijd gezond geweest, En de dag daar voor was hij nog vrolijk in de tuin aan het lopen nog mee geknuffelt was niks aan de hand de volgende ochtend riep me moeder me en zei: volgens mij is stuart aan het dood gaan, dus ik der heen gerent en zag dat hij de hele tijd aan het rollen was en zijn nek leek net gebroken het eerste was ik zei tegen me moeder: Het is mijn lieve konijntje..Me vader zei pak hem maar maar ik durfde niet ik weet niet waarom dus me vader pakte hem en dee hem in een mandje me moeder de dierenarts bellen,, En we mochten gelijk komen ik moest hem goed vast houden.. mijn schatje..
En toen we daar kwamen zei de dierenarts dat hij waarscheinlijk een middenoor onsteking heeft en dat er weinig kans is dat hij het over leeft. En ik dacht ik ga hem niet laten lijden en lieten we hem inslapen, hij kreeg dus een spuitje maar hij wou niet, die dierenarts zei dat het een super sterk konijntje was, hij wou helemaal niet dood..
En toen kreeg ie der nog 1
En toen ie toch bijna ging aaide ik hem nog even (maar altijd als ik met hem knuffelde maakte hij altijd zo lief geluidje) en voor zijn laatse zucht keek ie me aan, en maakte dat geluidje en toen was ie weg
Ik was echt helemaal gek op hem ik was altijd zo bezorgt op hem, als ik op vakantie ging durfde ik hem ook nooit alleen te laten ik heb de hele dag lopen huilen :'(Kus Nikita