Ibbel schreef:Weet je heel zeker dat-ie LINTworm uitkotst? Het is nl veel waarschijnlijker dat het spoelwormen zijn. Het hebben van lintworm zie je eigenlijk alleen maar aan de lintwormeitjes die uit de anus kruipen.
Overigens, als een kat wormen uitkotst, heeft-ie een bijzonder ernstige wormbesmetting. Het komt echt zelden voor dat wormen in de maaginhoud voorkomen. Heb je je DA gemeld dat-ie wormen uitkotst? Bij hem zou dan toch ook echt een lampje moeten gaan branden....
Het was echt een lintworm. ik ben deze keer zelfs zo gek geweest om de kots in een bakje water te doen
en de lintworm ervan los te krijgen
om te zien of het een echt lintworm was, ik moet je bekennen het was er een van (echt niet overdreven) plm 35 cm terwijl ik eerst dacht dat het een was van ongeveer 10 cm nee dus. Terwijl ik ELKE 4 weken ontworm en afwissel met mansonil de ene keer en drontal de andere keer.
Ik heb de DA gebeld en die zei alleen maar dat ik 2 weken na de 1e wormkuur (drontal) weer een kuur moest geven en verder niks.
Ik moet zeggen mijn kat is erg levendig, ziet er erg goed uit, glimt, niet te dik niet te dun en is een enorme jager (gisteravond weer een muis opgevreten
hij kwam er mee de kamer in bah!)