Mijn zus haar babyvogeltje!!! (super schattig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa_vera

Mijn zus haar babyvogeltje!!! (super schattig)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 19:37

Mijn zus Lindy (myquincy) heeft van het weekend twee jonge babyvogeltjes gevonden zonder mama. Er is er 1tje na 52 uur doodgegaan en de andere leeft nog en heet Wuppie!
Vanavond moest ik hem voeren omdat mijn zus moest werken en toen maar gelijk wat fotos van het schatje gemaakt. Het is een vink:

De fotos zijn helaas te groot om te plaatsen. Als je ze wilt zien moet je even Pb sturen dan geef ik je de info om ze wel te kunnen zien!

(hij heeft vanmiddag in de garage vliegles gehad. Dat wou al aardig.)

VeraW

Re: Mijn zus haar babyvogeltje!!! (super schattig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:06

oow wat leuk zeg. wat voor een vogeltje is het?

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:09

aaah leuk,, je kan toch ook link plaatsen inplv. foto?

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:52

Leuk is dat hé? Een paar jaar geleden hebben wij ook een vinkje met de hand groot gebracht. Dat ging best goed. Voeren met een pincetje, water met een pipetje en vliegles in de badkamer. Uiteindelijk is tie bij kennissen in een voliére gegaan. Hij was zo tam dat we hem niet meer buiten konden loslaten. En we waren ook bang dat hij zich buiten niet kon redden; hij had nl. niet geleerd voor zichzelf te zorgen. Maar het was wel heel grappig. Heel gezellig ook. Tweety zat in de badkamer en dan hoorde je: PIEP PIEP en dan had Tweety weer honger. En dat ging de hele dag door, zo om de twee uur.