Al sinds vanmiddag op zoek naar mijn kat...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LittleWillow

Al sinds vanmiddag op zoek naar mijn kat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 23:26

Tja, zoals de titel al zegt; sinds vanmiddag ben ik m'n kat kwijt... Dat is inderdaad nog niet zo lang maar hij is kwijt in huis.

Het zit zo; ik heb vier katten waarvan er twee buiten komen en de andere twee zijn echte binnen-katten. Eén van de binnen-katten, hij heet Josh, is al een tijdje ziek en ik ga geregeld met hem naar de dierenarts. Niets echt ernstigs maar wel vervelend en hij was dan ook in een boze bui toen we vanmiddag weer geweest waren. Ik heb hem uit zijn mandje gelaten en meneer liep gepikeerd heen en weer.

Dat was rond 2en en ik heb hem nog niet weer gezien sinds die tijd... Heb ál zijn plekjes afgezocht, inclusief zolder en alle mogelijke kasten. Overal geroepen. Zelfs de tuin en de buurt afgezocht voor het geval hij stiekem toch ontsnapt is (zou niet weten hoe, hij is in vier jaar slechts één keer buiten geweest en dat beviel hem toen slecht) maar nergens te vinden...

Begin me toch wel zorgen te maken...

Ik snap best dat hij boos is en dat hij zich wil verstoppen; wil hij niet gevonden worden, dan vind ik hem ook niet. Maar hij is nu al úren weg! En hij is best een rare kat maar hij heeft zijn eten ook al overgeslagen nu, dat is té raar voor hem!

Kortom: Ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen! Denk niet dat ik kan slapen als hij niet terrecht is...

Vandaag was geen leuke dag!

Casca

Re: Al sinds vanmiddag op zoek naar mijn kat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 00:04

Is hij niet per ongeluk opgesloten in een kastje?? als ik jou was zou ik alle kasten nog even goed nakijken, ook al lijkt het onmogelijk dat hij erin zit.. of onder de bank?? wel heel vervelend voor je!!

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 00:05

Nee, zulke dingen zijn altijd afschuwelijk. Ik denk ook altijd het ergste. Zou de dierenarts bellen, de politie enzo om te vragen of ze misschien een kat binnengekregen hebben.
Misschien is ie toch stiekum naar buiten geglipt, anders zit ie ergens veilig weg gekropen. Goed systematisch je huis doorzoeken, hopelijk vind je hem dan!! Sterkte!

LittleWillow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 00:28

Dank jullie voor jullie reacties! Gelukkig is alle paniek voor niets geweest; meneer komt net doodleuk de keuken binnen wandelen... Rolleyes Blijkt dat hij zich inderdaad érgens verstopt heeft... En wij ons maar zorgen maken! Nagelbijten / Gniffelen

Helaas is de reden dat hij zich verstopt had toch iets minder; hij heeft weer last van de kwaal die ons bij de dierenarts bracht vandaag... Hij heef namelijk iets met zijn speeksel-klier waardoor er een onderhuidse ophoping onder zijn kin zit, deze was vandaag geleegd maar hij zit alweer vol... Hij lijkt er behoorlijk ziek van ook, arm beest...

En dan te bedenken dat ik hem morgen weer ga pesten door toch nog maar eens een bezoekje aan de door hem geliefde *kuch* dierenarts te brengen... Clown

Ben in ieder geval héél erg opgelucht dat ie er weer is!!! Ik haalde me echt de meest vreemde dingen in m'n hoofd... Mijn gekke stomme lieve kat...! Lovers

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 02:26

Fijn dat ie weer terecht is, gekke kat Haha!

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 18:43

Katten kunnen zich soms op de raarste plekjes verstoppen..
Gelukkig is ie weer terecht Haha!

LittleWillow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 19:00

Gelukkig wel ja! Hij heeft zich nu weer verstopt (voelt zich nog steeds niet lekker) maar ik weet nu in ieder geval waar dus doe ik maar net of ik hem niet zie als ik iets uit de kast pak... Nagelbijten / Gniffelen

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 19:18

Gelukkig is hij erweer!
Lijkt me echt erg als je je kat nergens kunt vinden,
helemaal als hij ook nog IN je huis zit!
Zo dichtbij maar toch onvindbaar, verschrikkelijk zeg.

LittleWillow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 00:39

Frustrerend ook! Aan de ene kant enorm ongerust maar ook boos omdat dat rotbeest toch érgens moet zijn...! Maar dit was een duidelijk geval van: 'ik wil niet gevonden worden dus zoek je maar rot!' Lachen