Het zit zo; ik heb vier katten waarvan er twee buiten komen en de andere twee zijn echte binnen-katten. Eén van de binnen-katten, hij heet Josh, is al een tijdje ziek en ik ga geregeld met hem naar de dierenarts. Niets echt ernstigs maar wel vervelend en hij was dan ook in een boze bui toen we vanmiddag weer geweest waren. Ik heb hem uit zijn mandje gelaten en meneer liep gepikeerd heen en weer.
Dat was rond 2en en ik heb hem nog niet weer gezien sinds die tijd... Heb ál zijn plekjes afgezocht, inclusief zolder en alle mogelijke kasten. Overal geroepen. Zelfs de tuin en de buurt afgezocht voor het geval hij stiekem toch ontsnapt is (zou niet weten hoe, hij is in vier jaar slechts één keer buiten geweest en dat beviel hem toen slecht) maar nergens te vinden...
Begin me toch wel zorgen te maken...
Ik snap best dat hij boos is en dat hij zich wil verstoppen; wil hij niet gevonden worden, dan vind ik hem ook niet. Maar hij is nu al úren weg! En hij is best een rare kat maar hij heeft zijn eten ook al overgeslagen nu, dat is té raar voor hem!
Kortom: Ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen! Denk niet dat ik kan slapen als hij niet terrecht is...
Vandaag was geen leuke dag!