Gezocht: speeltjes voor hond!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

Gezocht: speeltjes voor hond!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 21:46

Onze hond kan iedere dag aan een touw lopen van 20 meter doorsnee.
Ze is nu helemaal gelukkig.
Maar om haar nog gelukkiger te maken ben ik eigenlijk op zoek naar een aantal speeltjes om haar nog meer bezig te houden.
Ze heeft nu een basketbal en een tennisbal, maar deze moeten wij wel weg gooien voor ze er iets mee doet.
Ze heeft ook 3 bouten liggen en een plastic deksel.
Nu ik weet dat die plastic deksel slecht is, maar tot nu toe gebruiken we hem als frisbee en heeft ze er nog niet van gegeten.
In feite heeft ze dus maar een aantal boutjes om op te kauwen/te bedraven.
Daarom zou ik meer speeltjes voor haar bezig te houden.
Iemand een leuk speeltje?

malie

Re: Gezocht: speeltjes voor hond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 22:38

een kong! daar kan je wat lekkers in doen en zo zijn ze uren bezig. Je kan ze kopen bij bijna alle dierenspeciaalzaken. Mijn hond heeft er ook 1 en hij vind het geweldig!! en het geld waard, ze zijn wel duur ligt eraan hoe groot je hond is. Die van mij koste ongeveer 15 euro ofzo..

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 22:44

Mijn hond is ook helemaal fan van de Kong! Wanneer hij een paar uurtjes alleen moet zijn geef ik hem een kong met allemaal lekkers erin. Is hij wel even zoet mee! Verder vindt hij tennisballen, flossen, strings ( Boos! ) en piep-knuffels (dat zijn pas èchte prooien...) helemaal het einde! Hij heeft ook een bal met een verstelbaar gat waar je brokjes in kunt doen. Mijn hond heeft ze er alleen binnen mum van tijd uit. Waarom zoek je een speeltje voor je hond? Als tijdverdrijf of om samen mee te spelen? In dat laatste geval zijn de eenvoudigste dingen al leuk, bv. een bal in een sok.

Brownie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 22:49

bij de action hebben ze ook honden speeltjes voor maar 0,60 cent van die piep dingen en een tennisbal aan touw ... en nog iets wat ik niet wist wat het voor moest stellen Tong uitsteken

fie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 11:54

mijn hond houdt zoveel van die piepballetjes Lachen eerst had ze er schrik van maar nu kan ze niet zonder Lachen en mijn andere hond heeft het liefste een trechter Clown Vingers aflikken of knuffels

xxxx

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 20:36

Piepdingen zijn al niks.
Ze had zoiets en binnen 5 minuten wassie kapot en half op gegeten Nagelbijten / Gniffelen

Zo'n Kong, hebben ze ook niet zoiets voor paarden? Want daar dachten wij ookal aan, maar we wisten niet of die bestond...

Brownie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 21:07

de honden zijn wel dol op piep dingen maar ik wordt er zelf altijd zo gek van ..Tong uitsteken

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 21:52

onze hond heeft een kong. hij krijgt er eigenlijk nooit iets in behalve als er erg veel visite is. Hij leeft zich er echt helmaal op uit en ligt soms uren te kauwen op dat ding. Het ligt aan de hond hoe lang hij er mee doet en wat voor je het beste kan nemen. je hebt ze dan ook in allerlei maten de kleur geeft aan hoe sterk hij is. De zwarte is het sterkst.
veder krijgt onze hond wel eens zo'n bizonstaaf die is hij eerst heel lang aan het verstoppen en dan uiteindelijk eet hij hem op.

Veder zou je als je hond dingen niet te snel kapot maakt een touwkluif voor hem kunnen kopen. Vinden ze ook erg leuk.