Jolanda, wil je het adres van dat forum geven alsjeblieft?? ben er erg benieuwd naar 
Mrijn, ik ben dan wel niet vanuit de buurt, maar kan je zeker info geven. Ik heb zelf 5 dwerggeitjes en heb er jaren 2 gehad, dus denk ik wel dat ik je kan helpen.
Voor dwerggeiten heb je niet zo'n groot stuk land nodig. Voor het eten moet je het niet doen, de mijne eten bijna geen gras. Ze worden gevoerd met biks (herten/geitenmengeling van Aveve) en met hooi. Het stuk grond moet vrij zijn van giftige planten (maar dat is logisch), er mag wel een grote diversiteit zijn aan niet-giftige planten; geiten eten zowat alles.
De weide moet omheind zijn met een draad die minstens zo'n 1.25m hoog moet zijn, anders kunnen ze erover springen. De mazen van de draad mogen niet te groot zijn, zodat ze er niet met hun horens in kunnen vastzitten.
Geitjes klimmen en spelen vaak, je kan ze best een verhoogje maken of een wip (plank op stuk boomstam oid), daar amuseren ze zich zot mee!
Qua mekkeren is het goed om ze op vaste tijdstippen te voederen en daarbuiten niet 'zomaar' iets te geven. Dan heb je normaal gezien geen problemen.
Geitjes samen gaat goed, een bok geeft dikwijls een vrij penetrante geur af... gecastreerd vermindert dat wel sterk.
Het kot moet degelijk zijn, inox voerbakken voldoen zeer goed. Wij hebben sinds kort een 'verhoog' in het kot dmv een plank en daar liggen ze erg graag op en onder. Zorg ervoor dat je er zelf in kan rechtstaan, dat is erg handig.
Als bodembedekking gebruiken we aubiose, maar stro kan ook.
Foto's staan oa in mijn profiel, mocht je specifieke foto's willen ivm hun kot, weide, etc... mag je altijd pb'en
en natuurlijk ook voor verdere vragen!!!
Veel plezier, het zijn ontzettend lieve, grappige en actieve dieren waar je jarenlang plezier van zal hebben!!