Ik heb ik de keuken een raam, een kantelraam! Die stond heel iets open, zodat de katten er niet door konden! Maar Sterre dacht vandaag misschien dat dat wel kon! En ze heeft zichzelf opgehangen!!!Ze heeft denk ik een sprong gemaakt en is naar beneden gegleden... Ik vond haar dood...
Ik ben buitenzinnig van verdriet, ik word gek!!!
Mijn moeder en stoefvader hebben haar meegenomen, ze wordt gecremeerd
Ze is net weggebracht naar het crematorium door mijn moeder. Daar was toevallig een dierenarts, die heeft even gekeken...
Sterre heeft haar nekje gebroken, en ze was bijna op slag dood. Ze heeft dus geen worsteling van uren hoeven voeren...
Morgenochtend wordt ze gecremeerd. Alleen, zonder andere katten. Dat zou ze niet leuk hebben gevonden. Haar as wordt uitgestrooid op het plekje waar ze het liefste was.
Sterkte met het verwerken van dit verlies. Heb laatst van een soortgelijk ongeluk gehoord waarbij een kat in een kantelraam was omgekomen. Ik houd het kantelraam in de keuken dus voortaan maar dicht.
Ik heb 3 van die ramen...die in de keuken stond altijd open, want dat moest van de cogas. Er hingen wel luxaflex voor... Het raam zit nu dicht en zal ook dicht blijven...
Heb een vreselijk beroerde nacht gehad, en voel me nu nog steeds misselijk en verrot...
Jeetje kan me voorstellen dat jij je verrot voelt... Maar je moet je niet schuldig gaan voelen...hier kun jij ook niks aan doen... "Gelukkig" te weten dat ze niet lang pijn heeft gehad...