Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
freaky schreef:Een kennel en zeker een bench is wel het laatste waar ik haar in wil stoppen. Vandaag is het erg goed gegaan. Ze hebben lekker in de tuin gezeten en ze heeft niks gesloopt. Ik wist van te voren heel goed waar ik aan begon. Het is ook niet mijn eerste hond. Alleen dat een hond zo extreem gaat slopen heb ik nog nooit meegemaakt. Wat ze op cursus (Gaus) vertellen is dat ik haar in een bench moet stoppen. Dit wil ik dus absoluut niet. Nu het zomer is kunnen ze als wij werken in de tuin. Maar ja straks wordt het wel weer herfst natuurlijk. Ik hoop dat ze dan weet hoe ze zich moet gedragen.
Rosita schreef:En dat is de 2e spanjaard in 1 week waar ik problemen mee hoor........ Leuk he, 'hondjes redden' ;-((.
Nee, aan mijn opmerking heb je niks, er staan hierboven vast wel adviezen (goede en minder goede zoals gebruikelijk). Ik wou dat mensen eens wilden nadenken en goede raad aannamen...... We hebben zelf genoeg kneusjes in het asiel zitten om er niet nog een zooi uit het buitenland bíj te nemen.
Succes, jullie houden vast van het diertje.
Navidad schreef:freaky schreef:Een kennel en zeker een bench is wel het laatste waar ik haar in wil stoppen. Vandaag is het erg goed gegaan. Ze hebben lekker in de tuin gezeten en ze heeft niks gesloopt. Ik wist van te voren heel goed waar ik aan begon. Het is ook niet mijn eerste hond. Alleen dat een hond zo extreem gaat slopen heb ik nog nooit meegemaakt. Wat ze op cursus (Gaus) vertellen is dat ik haar in een bench moet stoppen. Dit wil ik dus absoluut niet. Nu het zomer is kunnen ze als wij werken in de tuin. Maar ja straks wordt het wel weer herfst natuurlijk. Ik hoop dat ze dan weet hoe ze zich moet gedragen.
hoop niet dat je je aangevallen voelde met me vorige bericht, dat is absoluut niet waar ik op doelde
Martin gaus, bah heb zo'n hekel aan die kerel. Een bench zou ik persoonlijk niet doen.. Wel moet je der proberen aan te leren wat haar spullen zijn en jullie spullen, wat ze mag slopen en wat niet. uit eigen ervaring weet ik dat speeltjes bij onze breedbek kikkers zo kapot zijn
In een dieren winkel heb je ook antibijt, dat is iets wat honden ruiken maar mensen juist niet.. vraag er eens informatie na