Mijn konijntjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

September

Mijn konijntjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 22:27

Hej, leuk dat je komt kijken! Ik heb een lief konijntje dat Sarinkie heet, en eentje die Bert heet..
Paspoortjes :
Naam: Sarinkie
Geslacht: Voedster (vrouwtje)
Leeftijd: 4 weken
Ras: Nederlandse hangoor dwerg (zonder tatoe )
Kleur: madagascar (wildkleur )
Over Sarinkie: Sarinkie is onwijs zindelijk, ze heeft nu al 2 keer bij mij in mijn eigen "hol" geslapen (bed ) en niet gepoept of geplast. Ze graaft in je schoot en als je haar aait gaat ze knarsen, van genot. Verder is Sarinkie heel schoon en houdt ze erg van kroelen.

Naam: Bert
Geslacht: Ram (man)
Leeftijd: bijna 9 weken
Ras: Angora X Nederlandse hangoor
Kleur: Madagascar langhaar
Over Bert: Bert is heel klein, eet erg veel, wordt constant gepoetst en vertroeteld door Chicco, een ander konijntje van mijn zusje. Bert is een beetje dom

En dan hebben we Chicco en Joepie, Chicco is 16 weken; Joepie 14. Chicco is van mijn zusje en Joepie van mijn broertje, ze zijn beiden voedster. Heb geen foto van Joepie, wel van Chickie!

Oke dan, Fotos
Sarinkie
Afbeelding (beetje vage foto) Even kijken hoor,,
Afbeelding Huh? *vaagheid*
Afbeelding Ja, ik weet ook wel dat ik mooi ben!!
Afbeelding Hee wat moet dat
Afbeelding Dit zijn mijn slaven
Afbeelding nou dááág, ff krabbe hoor!

Jammergenoeg zijn sommige foto's een beetje wazig. Ik heb heel veel leuke (ook van de "logeerpartij" op m'n mobiel, maar heb geen kabel voor dat ding om ze erop te zetten )

En dan hebben we vriend Bert natuurlijk ook nog;
Afbeelding Ik was net aan het slapen, ga weg!!

En hitsige Chicco (loopt constant als een haasje met dr staartje zo hoog mogelijk)
Afbeelding

En in memoriam.. Bees.. Bees was echt mijn alles konijntje.. Helaas is bees maar 12 weken oud geworden, op een zekere nacht wist ze te ontsnappen en is ze in het zwembad gevallen, vervolgens verdronken. Op de beveiligingscamera konden we zien dat ongeveer een uur lang het luchtbed dat in het zwembad lag, door het bad werd geduwt. Waarschijnlijk probeerde Bees erop te komen, helaas zonder resultaat.. Mijn zusje vond Bees gillend op Moederdag.. Ik kon mij het niet voorstellen dat het bees was. De vorige dag hebben ik en mijn zusje nog allerlei leuke inkopen voor de konijnen gedaan, en heerlijk met ze geknuffeld. En dan gebeurt er dit. Ben er tot de dag van vandaag nog steeds erg verdrietig om.

Never forget you Bees..

Heb speciaal voor Bees de regenboogbrug gemaakt.
En een aantal foto's van Bees toen ze 4 weken oud was en net bij mij was.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heel erg bedankt voor het bekijken van de konijntjes!

Nienke86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 22:32

oohh wat een lekker pluizge bolletjes zeg zo sweety

September

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 22:34

Whaha dankje