Promessa schreef:@ irmaaatje: zoals jij het beschrijft denk ik eerder dat jou katje leed aan feline panleukopeunie (oftewel kattenziekte) was ze de dagen voor overlijden suf, koorts, overgeven en winig eetlust.aangezien de kitten 6 weken oud was en nog niet ingeent kan het zijn dat hij geinfecteerd is methet virus van de katteziekte.liep tie buiten of kwam hij in aanraking met andere katten?hoe was de kitten in het begin.. liep tie met zn kop scheef?? of andere rare symptomen..als je de precieze symptomen geef kan ik denk ik wel voor je uitpluizen wat het waarschijnlijk was...
Dat zou wel fijn zijn.. Maar hij zat de eerste week in huis, maar toen begon hij overal te plassen en te miawen, toen is hij verhuist naar de beikeuken, en na een week in het achterhuis, omdat hij dan een wat groter verblijf heeft. De manier waarom ze liep vond ik wel raar, ze liep heel schommelig met haar achter benen heel hoog optrekend. Maar ik heb nooit gezien dat ze haar hoofd scheef had. We hebben geen anderen poezen, maar aangezien we op een boerderij wonen, kan het zijn dat er wilde katten lopen. ( wat volgens mij inderdaad het geval is ) De eerste nacht is ze in het achterhuis gebleven, en de volgende ochtend was ze foetsie, wij dachten dat ze was opgegeten door de wilde kat.. maar aan het eind van de middag, was ze gevonden helemaal achter is het land.. ze heeft zeker een halve kilometer gelopen. Ze had geeneens zo'n honger terwijl ze wel een dun buikje had. Sinds dien deden we haar 's nachts weer in de bijkeuken. We moesten haar ook wassen, omdat ze over haar staart heen plaste en zelf door haar plas heen liep. Dit deden we met lauw water en een klein beetje handzeep, wat we niet op haar hoofd deden.
Ik vond haar toen pas in haar mandje, met haar hoofdje achterover, helemaal uitgedroogde mond.. Toen had ze haar hoofd wel scheef. Ze was ook helemaal koud.. en klagelijk gemiauw,,
Ik hoop dat je genoeg informatie hebt..