Ow, ik zal eerst een beetje vertellen over de konijntjes :
De hangoor is cooky. Die heb ik nu net 4 weken en het is echt een schatje. Ik heb hem van mensen opgehaald omdat de dochter zich er te oud voor voelde (18 jr) en anders zou hij met kerst de pan in gaan. Nou, ze kennen Cheyenne dan nog niet en ik heb hem dus opgehaald. Hij is 1 jaar. Op de foto's zul je wel wondjes en littekens zien..Dit komt omdat ik heb geprobeerd hem bij mijn andere konijn in te doen (Stippie). Dit ging een week goed en daarna heeft stippie hem echt helemaal kapot gebeten. Had gat in het hoofd, hele oren kapot enz enz....
De gestipte is Stippie (lekker origineel

De andere bruine is ernie. Hij is 6 jaar en dus de ouste. Hij zit bij smartie in het hok (staat nie op de fotos)...Is echt een lieverdje en ook deze hebben we 6 jaar geleden gered van de dood. Komt van een fokker vandaan en hij was een miskleun.. Dus konden wij hem meenemen gratis. we hebben er nooit spijt van gehad, want je kunt hem zelfs bij een baby op schoot zetten. Doet nix..
Nou, nu heb ik genoeg gezeurd. Hier komen de foto's
Mijn broertje met Cooky
hij had eerst een tuigje om maar later niet meer. We wouden even kijken of we hem zo weer konden pakken (foto's zijn gemaakt met het tuigje om)
Hier lijkt het net of hij heel boos kijkt. Zal ook altijd wel blijven, want bij de aanval van stippie heeft zijn hele ooglid open gelegen.Hierdoor is het een beetje verzakt
Deze vind ik gaaaaaaf

Stippie die echt geen moment stilzat
Hij draait me de rug toe

*snuffel*

renneeeeeeeeeeeeeee

en ff weer wasse

Mark met zijn lieverdje Ernie...Echt onafscheidelijk

Dit waren de foto's

ps. Stippie heeft altijd wel het tuigje om....Anders krijg ik hem echt niet weer. Ik weet het, een buitenverblijf komt eraan, maar hij moet nog ff wachten