Konijntjes van mij !!!! :+:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Konijntjes van mij !!!! :+:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 19:46

Ik heb vandaag weer eens foto's gemaakt van mijn gekke konijntjes... En een gekke hond Kijk en geniet

Ow, ik zal eerst een beetje vertellen over de konijntjes :

De hangoor is cooky. Die heb ik nu net 4 weken en het is echt een schatje. Ik heb hem van mensen opgehaald omdat de dochter zich er te oud voor voelde (18 jr) en anders zou hij met kerst de pan in gaan. Nou, ze kennen Cheyenne dan nog niet en ik heb hem dus opgehaald. Hij is 1 jaar. Op de foto's zul je wel wondjes en littekens zien..Dit komt omdat ik heb geprobeerd hem bij mijn andere konijn in te doen (Stippie). Dit ging een week goed en daarna heeft stippie hem echt helemaal kapot gebeten. Had gat in het hoofd, hele oren kapot enz enz....

De gestipte is Stippie (lekker origineel ) . Hem heb ik van een dierenwinkel. De dierenwinkel kon hem niet kwijt en wou hem anders ergens dumpen. Heb ik ontvangen uit een gesprek. Toen heb ik hem meegenomen met deal : 4 euro en dan kreeg ik een zak voer en bakjes en flesje erbij. Dit was goed dus in principe heb ik er nix voor betaald ....Hij is heel hyperactief. Moet er ook elke dag uit anders kun je er nix mee beginnen (Jammer genoeg heb ik geen mogelijkheid voor een ren...Daarom haal ik mijn konijnen er zo veel mogelijk uit).. OP schoot zitten wil wel, maar eraf springen en erop vindtie leuker.

De andere bruine is ernie. Hij is 6 jaar en dus de ouste. Hij zit bij smartie in het hok (staat nie op de fotos)...Is echt een lieverdje en ook deze hebben we 6 jaar geleden gered van de dood. Komt van een fokker vandaan en hij was een miskleun.. Dus konden wij hem meenemen gratis. we hebben er nooit spijt van gehad, want je kunt hem zelfs bij een baby op schoot zetten. Doet nix..

Nou, nu heb ik genoeg gezeurd. Hier komen de foto's

Afbeelding
Mijn broertje met Cooky

Afbeelding
hij had eerst een tuigje om maar later niet meer. We wouden even kijken of we hem zo weer konden pakken (foto's zijn gemaakt met het tuigje om)

Afbeelding

Afbeelding
Hier lijkt het net of hij heel boos kijkt. Zal ook altijd wel blijven, want bij de aanval van stippie heeft zijn hele ooglid open gelegen.Hierdoor is het een beetje verzakt

Afbeelding

Afbeelding
Deze vind ik gaaaaaaf

Afbeelding
Stippie die echt geen moment stilzat

Afbeelding
Hij draait me de rug toe

Afbeelding

Afbeelding
*snuffel*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
renneeeeeeeeeeeeeee

Afbeelding
en ff weer wasse

Afbeelding
Mark met zijn lieverdje Ernie...Echt onafscheidelijk

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit waren de foto's ...zijn ze niet leuk ??

ps. Stippie heeft altijd wel het tuigje om....Anders krijg ik hem echt niet weer. Ik weet het, een buitenverblijf komt eraan, maar hij moet nog ff wachten

x_Katja_x

Re: Konijntjes van mij !!!! :+:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 19:52

Gezellige beestenboel daar bij jullie Dat konijntje met die stippen vind ik erg leuk.. lekker door de tuin crossen

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Konijntjes van mij !!!! :+:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 20:00

x_Katja_x schreef:
Gezellige beestenboel daar bij jullie Dat konijntje met die stippen vind ik erg leuk.. lekker door de tuin crossen

Haha, ja stippie doet niets liever...en mark er maar achteraan rennen