Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ylana schreef:Ik heb er goed over nagedacht.
ik kan ze nooit zo veel ruimte geven als dat ze hebben wanneer ze vrij mogen rond lopen.
Ze komen zodra het regent of wanneer het gaat schemeren terug naar hun hokken.
Ik ben er in die 1,5 jaar dat ik hier woon nog nooit één kwijt geraakt.
Ze vinden allemaal hun weg terug naar het hok.
En wat kan je een konijn nog meer geven als vrijheid...?!
Desiree schreef:Sjonge, en dat wordt ook nog eens een duur grapje. Wel heel veel succes ermee. HOpen dat alles goed gaat.
goldflower schreef:Mooi gebaar toch
Ik moet vrijdag 2 konijnen naar de arts brengen want die worden helemaal uitgekamd en geschoren ofiets en WS moet dat ook onder narcose.
Ik ben ook wel bang dat t miss misgaat ,maar als ik niets aan die vacht laat doen gaan ze opzeker dood
Want ze zn zooo langharig en heb geprobeert t bij te houden maar ze willen dat absoluut niet en krabben je open dus tja nu moet t helaas op deze manier .
chitra schreef:zoo dan! dat is wel erg veel!
kreeg je geen groepskorting??
jacqp schreef:Is ster makkelijker dan cas bij de mannetjes?
jacp schreef:mannetjes apart zetten schijnt ook lastig te zijn omdat ze gaan vechten?
anders zet ik die in een kippenhok in de paardenstal, dan ziet iedereen elkaar wel maar kunnen niet op naar de 100!!!!
tips van harte welkom trouwens!
Rosita schreef:goldflower schreef:Mooi gebaar toch
Ik moet vrijdag 2 konijnen naar de arts brengen want die worden helemaal uitgekamd en geschoren ofiets en WS moet dat ook onder narcose.
Ik ben ook wel bang dat t miss misgaat ,maar als ik niets aan die vacht laat doen gaan ze opzeker dood
Want ze zn zooo langharig en heb geprobeert t bij te houden maar ze willen dat absoluut niet en krabben je open dus tja nu moet t helaas op deze manier .
Is er geen trimsalon in Zoetermeer die konijnen trimt dan?
Ylana schreef:Nou, vanochtend zijn ze door de assistente opgehaald.
Zodra ze klaar zijn, of wanneer er onderwijl iets fout gaat bellen ze me.
Duimen jullie mee voor een goede afloop voor alle 7 dames?!?
jacqp schreef:bij ons kost het 40 euro per konijn om te castreren, kan het nog niet goed zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn.
straks zijn het alle 6 mannetjes pfffff.
zouden broertjes dan ook gaan vechten?