[color=#BFFF00]wij hebben dus 14 katten:
ukkie:een lieve zwart witte kat van 10 jaar oud net een nest dode katten gehad
snuitje:is zwart met allemaal aftekingnigetjes(wat een woord)heeft 5 jonge katjes en ukkie help de kleine katjes ook voor haar troost
muis:is mijn kat is tijger achtig en heel lief en aanhankelijk
bertje:een kater(is geholpen)en heel lief doet geen vlieg kwaad is oingeveer 6
chrisie:een oud vies katje dat bij mijn overleden opa en oma wegkomt is een wonder kat ze is altijd ziek
rambo en poekie:zijn zusjes en rambo is best schuw lange staart en is ook zwart wit poekie heeft een kronkel staart(is een slakkenhuisje vindt ik)en heel lief
stallin:is schuw maar gaat steeds beter en is een geholpen kater is best fel en in het begin klauwte hij je gewoon open maar is best lief
howie:is een kat die mijn zus afgedankt vondt in een dood nest katen aan de snelweg ze is heel lief en heeft speciaal voer omdat ze het aan de lever heeft
ukkie heeft bertje en rambo en poekie en stallin op de wereld gezet
muis heeft snuitje op de wereld gezet
howie haar katje is toen gestolen
die van chrisie waren te klein
onze konijnen:
takkie:is een klein konijntje een vrouwtje en best schuw is harstikke lief komt bij mijn zus weg
nijntje pluis:een konijn dat we van iemand kregen is een zwart baard konijn en erg fel ik ben de enigste die hem aankan en uit zijn hok kan halen enzo
en de derde de enigste die we hebben gekocht snufie:een geel konijn een hangoor al oud en best lief
dat waren onze huisdieren de hamster is spoorloos verdwenen[/color]
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-06-06 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt