Mijn zus had 2 jaar geleden al een pup mee genomen van Kos, deze is inmiddels heel groot geworden natuurlijk maar ze wilde er nog een bij die er op leek. Die pups van 4 maanden leken er dus heel erg op! Met veel moeite hebben we 2 plaatsen in het vliegtuig kunnen regelen voor die pups, maar, de eigenaar wilde er uiteindelijk geen meer weg doen omdat ze eigenlijk allebei al besproken waren. dit had hij niet tegen ons gezegd, hij had gezegd dat we er wel een paar mochten uitzoeken, ook die 2. Maar na vele gesprekken mochten we dan toch 1 van de 2 overnemen voor het geld dat de eigenlijke eigenaar ervoor zou betalen.
Maar goed, we hadden 2 plaatsen in het vliegtuig voor de honden.... Dus namen we ook de pup mee van 6 maanden oud

Nu moesten we alleen nog een huisje voor de gevlekte pup (die we inmiddels Jojo hadden genoemd) zoeken.
Mijn zus had een afspraak gemaakt bij de dierenarts nog diezelfde dag. Dus mijn moeder en zus gingen daarheen met de hondjes, de dierenarts was helemaal verliefd Jojo, ook haar naam vond ze geweldig omdat haar dochter altijd zo genoemd werd

De honden:
Liz, deze hond is dus naar mijn zus gegaan, Liz is de voorste, haar zusje konden we dus jammer genoeg niet meenemen

Jojo:
Ik heb nog geen duidelijkere foto's van Jojo omdat ze dus erg schuw is. Toen ze eenmaal gewassen was zag ze er natuurlijk een stuk mooier uit!