Ze is namelijk een erg bang (nu niet meer, maar als ze tot iets gedwongen wordt: berg je maar!) poesje. Ik heb haar nu 7 maanden, en voordat ik haar kreeg was ze nog ontwormd (volgens mij met 4 man sterk bij de DA).
Maar zo hoort dat natuurlijk niet echt en voor haar moest ik echt iets verzinnen wat absoluut niet stressvol zou zijn. Pilletjes had ik al geprobeerd. Maar hoe fijn ik ze ook prak, als ze ergens doorheen zitten heeft ze dat direct door. En eet ze het niet meer natuurlijk

Maar (heb ik vanmorgen gemerkt) ze is helemaal stapel op tonijn. En ik had ipv pilletjes een nieuwe spuit Vitaminthe liggen. Dus de link was snel gelegd

Weer wat geleerd. Dit is voor jullie waarschijnlijk een beetje een onnodig bericht, maar ik ben weer blij met deze oplossing. Bij haar moet ik namelijk altijd even zoeken naar de juiste manier om iets gedaan te krijgen. Maar ze is het afgelopen half jaar daardoor wel veranderd van een katje dat ze wouden laten inslapen omdat het hele vertrouwen in de mens weg was, naar een redelijk normale (zij het met en gebruiksaanwijzing) huispoes die lekker bij je komt liggen op schoot!