Bo, hiermee ben ik echt begonnen, mevrouw zat 5 jaar in een hokje van 30 X 30 en ze kon alleen maar zitten, ik mocht voor haar zorgen van onze buren toen ze op vakantie waren, ik deed haar in een rennetje en ze werd gelukkiger en gelukkiger, de buren hebben haar nooit meer terug gevraagt....
Bo was ontsnapt al vrij snel en ze rende de hele dag door onze tuin, ze ging niet de straat op, ze was gelukkig.

Bo was al vrij oud en is gestorven
Daarna kregen we Zorba,
nóg een hokkonijntje, ik was vanplan zo snel mogelijk een vrientje voor hem te regelen, maar hij kreeg vrij snel een grote tumor op zijn nek, en hij zou sterven, ik heb hem toen vrij gelaten omdat hij er geen pijn aan had, hij is 3 maanden later overleden, en heeft nog 3 maanden door de wei gehuppeld, de tumor groeide op de dag.
de tumor zit aan de andere kant;

toen kreeg ik Harry en Jana, 2 broeders die ik van de kinderboerderij in Houten heb gekregen omdat het zulke monsters waren. Binnenkort krijg ik ook nog hun zuster.

Jana, de blonde, was ontsnapt, vlak voordat ik ze wou loslaten maar mijn zus, en haar domme mind, kocht meteen voor Harry een héél klein jong konijntje Aphrodite

dit ging hélémaal niet goed, wat ik al wist, maarja ik kwam thuis, toen had m'n zus hem al. Het konijntje werd zowat opgevroten door Harry, dus hebben we Harry losgelaten en Hera bij gekocht(ik bén zóóó ontzettend tegen konijnen kopen, écht)

5 dagen hadden we ze, toen zijn ze opgegeten door de kat van de buren :huil:
Jana heeft nog heel lang geleefd, harry ook, maar die is helemaal aan de andere kant van de wei gaan zitten, dus die zagenw e niet zo vaak. Ondertussen had iemand Soul of Zorba gedumpt bij ons,
waar hij zijn naam aan te danken heeft, mag je zelf bedenken

Toen kreeg ik Sophie, een hokkonijntje die binnen had gezeten, dus die moest eerst wat weekjes in mijn kamer slijten 's nachts iig.

die is lekker bij de volkstuinen gaan rondhangen, grote vriendin van Jana

dit is Kiwi, die kreeg ik samen met Perfect Grey,
ik heb ze gekregen van de dierenwinkel waar ik stage liep, ze waren te oud, ze werden toch niet meer verkocht, deze dames zijn tegelijkertijd bevallen ong. midden in de winter, vandaar dat ze binnen zitten.

Perfect Grey kreeg er 2, 2 blonde, Lady Grey en Perfect blue, Perfect blue was zwak is bij 6 weken overleden

Kiwi kreeg 3 grijze, Appel, Mango, en Orange, 1 zwarte, jousouf, topknijntje, en 1 blondje, blondie

Appel, Manga en Jousouf waren mannetjes en die kon ik niet houden tegelijkertijd met de vrouwtjes dus die heb ik weggedaan.
de andere 3 heb ik nog,
inclusief Great Hope Of oliebol, een bruin konijntje die eerst Mokka Puntje heette, maar omdat mij aanviel een andere dus

Ze zitten in een afschuwelijk klein stukje nu, het was voor een uurtje, zodat ze eventjes flink gras konden eten, ze lopen nu ook los.

binnenkort krijg een nieuw hoknijn binnen; Wop. Ik kijk ernaar uit
Niets is leuker dan 2 achterelkaar aan rennende konijntjes door het gras,
doe je konijn buiten, en niet in z'n eentje,
onthoud; een konijn is ook een beest.