bull mastief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

harlekijn

bull mastief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 11:36

Onze hond een rodasian ridge back is al aardig op leeftijd,maar deze hond is zo lief,daar is vast geen 2e van.Nu heb ik eens zitten zoeken op internet naar een ander ras,en de bull mastief sprak mij erg aan.Zijn er hier mensen met het ras,zo ja wat kan ik verwachten.

harlekijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 09:35

Niemand hier een bullmastief

pluklief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 18:02

ik ken wel iemand met een bulll mastief maar die zit zeker weten niet op bokt.

eerst had hij 2 hele lieve broer en zus maar die kregen pups(inteeld) de hond die zij hielde was niet bepaald lief en heeft vaker andere honden gebeten. toen hebben ze er een nieuwe bij gekocht en die is ook niet bepaald lief maar dat kan natuurlijk ook liggen aan het voorbeeld van die ene hond.

_June

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 11:12

Ik heb een Bullmastiff en kom veel bij andere mensen met Bullen!

Géweldig ras is het.
Ze zien er stoer uit maar zijn hartstikke makkelijk en leuk in omgang. Ik weet niet wat je nog meer wil weten of dat je een adres zoekt met goede Bullen? PB me maar

MightyMike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 12:11

Ik heb zelf boxers, maar vind de Bullmastiff ook erg gaaf! Mijn voormalige baas heeft ze een tijdje gehad en die heeft er veel medische problemen mee gehad. Hij heeft altijd deense doggen gehad en ook gefokt en loopt nog steeds mee in veel verschillende verenigingen en keuringsgebeuren van de bullmastiff. Houd er rekening mee dat je met deze honden veel bij de dierenarts kunt staan. Veel been, oog en huidproblemen is mij verteld.
Ze zijn erg zwaar en staan komisch op hun benen.

Verder kun je het gewoon treffen of pech hebben denk ik altijd maar, medisch gezien.

Het zijn leuke lobussen, met (ken er 3) een enorm goed karakter.

ikisik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 12:30

Toeties hier op bokt heeft een Bull Mastieff.. (volgens mij.. je kan in haar profiel kijken daar staan vlgns mij foto's