Net een weekje samen en nu al onafscheidelijk! (Nijntjes)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaaike

Net een weekje samen en nu al onafscheidelijk! (Nijntjes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 22:08

Bambi (2 maanden) en Baloe (bijna 8 jaar) zijn net een weekje samen, maar nu zijn ze al niet meer bij elkaar weg te halen. Alles gebeurt samen, eten, slapen, rennen etc. Ze zijn zo cute samen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van te voren had ik zo mijn twijfels, of het wel goed zou gaan. Baloe was immers best een pittig tantetje dat behoorlijk van zich af bijt (letterlijk en figuurlijk). We vroegen ons af of het kleine nijntje dit wel zou overleven. Maar het heeft voor Baloe denk ik heel erg positief gewerkt, ze is superlief, naar Bambi toe en naar ons toe. En als je die foto's zo ziet, dan hoef ik mij duidelijk geen zorgen te maken !

Nog een paar fotos van Bambi alleen.. ze is zo lekker fotogeniek !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De kwaliteit van de foto's is door het uploaden helaas achteruit gegaan. Maar lief zijn ze samen he !? Deze twee look-a-likes!

Annemarie89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 22:11

Leuk zeg!
Fijn dat ze nu allebeide een maatje hebben..
Omdat konijnen zo vaak alleen zitten maar toch hele sociale beesten zijn die echt gelukkig zijn met een maatje.. ipv alleen

Ging het in 1x goed dat je ze samendeed?

Prrrr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 22:14

Zoet! Mooie foto's ook - veel plezier met je nijnen!

Maaaike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 22:16

Annemarie89 schreef:
Leuk zeg!
Fijn dat ze nu allebeide een maatje hebben..
Omdat konijnen zo vaak alleen zitten maar toch hele sociale beesten zijn die echt gelukkig zijn met een maatje.. ipv alleen

Ging het in 1x goed dat je ze samendeed?

Ik heb ze geprobeerd eerst even apart te zetten, maar eerst ontsnapte de ene, naar de andere toe. Toen de ander maar weer apart gezet, die ontsnapte ook terug naar die andere. Toen hebben we ze maar bij elkaar gehouden, wel even in de buurt gezeten om het in de gate te houden, maar ging eigenlijk gelijk goed !