Heb er maar een paar + een leuk filmpje!
Helaas is het wel door 't Uploaden de kwaliteit vermindert...
Foto's eerst wah...:
1. Deze vind ik echt mooi. Die ogen zijn mooi in het middelpunt en het is niet wazig. Ook geen storende achtergrond. Ik vind het een geslaagde foto!

2. Deze vind ik ook aardig gelukt. Jammer dat door het uploaden de kwaliteit en de scherpte is vermindert want als je hem echt in de goede scherpte ziet dan is het echt een mooi! Tevens ook bij 1! Ik vind deze ook een geslaagde foto!
3. Ik vind deze redelijk. Het mocht iets omhoog. Ik wou alleen de streek tussen zijn ogen en neus houden. Maar voor mij doen kon de foto iets hoger.
4. Deze vind ik erg grappig maar niet echt spectuculaire mooi. Is wel mooi scherp.
5. Deze heb ik voor de lol nog even bijgeplaatst!
Jaja, het filmpje is er ook nog! Let niet op mijn stem, het is nog aan 't herstellen van mijn lichte keelonsteking die ik heb opgelopen. In het begin zie je Boegi. (let op zijn knoedeltje die beweegt zo schattig!

Daarna loop ik verder en dan laat ik alleen even snel de voorkant van ons huis zien. Niet veel, andere keer (waarschijnlijk vrijdag) film ik Mascha op Lennon. Nou, nu genoeg geklets...hier heb je het filmpje!!
http://rapidshare.de/files/23054797/boegi.AVI.html