Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkerloos schreef:Een boze FOEI erachteraan,en hem in zijn mand zetten.
(op op zijn plaats,hoe je het ook wil noemen)
Pam schreef:Je kan je pup wil op zn kop geven en in de bench stoppen hoor. Maar je moet geen heisa om die bench maken. Gewoon heel rustig erheen lopen, pup erin, deurtje dicht, zonder gedoe. Gewoon een time-out geven.
Pam schreef:Timeout is iets heeel anders dan straf.
Lynn_Nikita schreef:gdv!!!!!!!!!
Had ik nog 1 !!!! paar teenslippers en had ik op bed gelegd. Raad eens!!!!!!!! Echt waar, ik kan dat beest vermoorden op dit moment, heb hem die slipper uit zijn bek getrokken en mee gemept op zijn kont in nekvel gegrepen en op rug gelegd. BEN HET ZAT!!!!!!!!!! Hoevaak moet ik nog iets kapot laten maken en hij straf krijgen voordat hij het in d egaten heeft???
Lynn_Nikita schreef:nu kwam ik net thuis, had hij de kranten uit de papierbak gehaald en kapotgetrokken. heb geen straf voor gegeven maar ruim je (bijna) alles op,zoekt hij weer wat anders.
Alsik foei zeg als ik zie dat hij ergens aan het knagen is laat hij direct los, en geef ik hem zijn eigen bot. Ik woon erg klein, weinig opbergruimte en kan niet alles opruimen of hoog wegzetten. wasmand stond dus op grond omdat nergens anders plek was. Probeer al zoveel mogelijk op te ruimen, maar blijft vervelend als je net 1 ding over hoofd ziet, thuiskomt en kapot is
baroen schreef:Lynn_Nikita schreef:gdv!!!!!!!!!
Had ik nog 1 !!!! paar teenslippers en had ik op bed gelegd. Raad eens!!!!!!!! Echt waar, ik kan dat beest vermoorden op dit moment, heb hem die slipper uit zijn bek getrokken en mee gemept op zijn kont in nekvel gegrepen en op rug gelegd. BEN HET ZAT!!!!!!!!!! Hoevaak moet ik nog iets kapot laten maken en hij straf krijgen voordat hij het in d egaten heeft???
het is een hondje van 5 MAANDEN !!!
zoek aub een andere baas ,iemand met meer geduld, ervaring en vindingrijkheid mbt opvoeden van een jonge hond en zeker met een jonge hond die een verkeerde start heeft gemaakt.