ik heb sinds een half jaar een 2e kat erbij voor gezelschap van mijn andere kat. Alles gaat heel goed, ze kunnen het erg goed met elkaar vinden en spelen en stoeien veel met elkaar.
Het enige probleem is dat Boy (de nieuwe) een vreselijke vreetzak is, en zijn eten binnen no time opgevreten heeft (ik kan het geen eten noemen, hij schrokt het echt naar binnen en na een paar seconden is het weg).
Mijn andere kat, Gigi, is gewent om alles rustig op te eten en nog brokjes te laten liggen voor later.
Ik heb het tot nu toe opgelost door Boy in de keuken te laten eten en Gigi in de gang en dan de tussendeur dicht. Als Gigi dan nog brokjes over had zette ik zijn bakje op de vensterbank waar hij altijd zit zodat hij ze later in rust kon opeten. Boy kon nl. niet op de vensterbank springen.
Helaas kan hij dat sinds vandaag wel en heeft hij weer alles naar binnen gewerkt

Gigi wordt steeds magerder en Boy wordt steeds dikker...Door dit gedoe heeft Gigi ook niet meer veel eetlust, want hij kan nooit rustig eten...
Wat moet ik doen??