xx_Horsiex schreef:Dat zie ik ook, maar in plaats van eksters zijn het merels, gelukkig is het zo dat wij een garage port hebben waar ze rustig onder kan gaan zitten. Ze zat laatst achet het raam, raam stond op een kier, ik zat voor het raam, zeg maar als je naar buiten kijkt. En dat beest vloog gewoon recht op er af, mijn kat viel bijna naar beneden. Dus, ik een krant gepakt, mijn kat daar neergezte al wou ze niet, me verstopt en om de hoek gekeken. Toen hij kwam heb ik hem flik gemept met die krant, en geschreeuwt. Maar ik zeg het je, als die beesten mijn kat echt pijn doen, schiet ik ze neer. Lekker puh.
Als ik die merel was zou ik het ook doen.Ze hebben op dit moment allemaal hun jongen en verdedigen hun nest.Je zou eigenlijk moeten zorgen dat jouw kat de merels niet storen.Als een van mijn katten in de buurt van een nest zouden komen zou ik ze er eigenhandig bij vandaan meppen.Eksters zijn trouwens inderdaad klerebeesten Die roven ook de merelnesten leeg.Als ik een merel anstig hoor fluiten weet ik dat er een op de loer zit.