Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en daarom minder vaak bij het nest. Maar het kan ook zijndat ze echt te weinig melk heeft ofzo. Op de leeftijd van 3 weken (maar dan zou ik haast verwachten dat de oogjes al helemaal open zijn) gingen wij ze al wel vaak proberen bij te voeren (met griesmeelpap, maar een kattenfokker kan je daarover beter informeren, wij klooiden maar wat aan - wel zijn al onze katten hier gewoon op groot geworden). Je kan misschien proberen te voelen aan de buikjes of ze wel vol zijn, en kijken naar de huidpooien of de kittens niet uitgedroogd zijn ofzo. Het kan ook gewoon zo zijn dat ze gewoon om hun moeder schreeuwen alleen omdat ze er niet is.
. Als ze het voeren zelf niet meer aankan "brengt" ze haar kittens vanzelf wel naar mensen toe, die van ons deden dat toen ook (zo van: hier! nou zorgen jullie er maar voor
). Zolang ze nog miauwen zou ik me geen zorgen maken.
Misschien alleen als ze erg schuw is er niet teveel bijkomen of aan ze zitten, anders verhuist ze ze en kunnen jullie ze straks niet vinden. irmaaatje schreef:Haha, ja dat had ik al wel ontdekt.. Maar die van ons plast nu ook gewoon waneer het hem uitkomt..
Maar bedankt voor de tip, is het trouwens niet erg voor een poesje dat hij koeienmelk krijgt?