Hoelang kan een hond alleen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Hoelang kan een hond alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 21:29

Ik had dus met vriendinnen afgesproken om uit te gaan aangezien we al weken niet meer geweest zijn. Maar nu hadden mijn ouders toch besloten om een paar dagen weg te gaan naar antwerpen. Nu moet ik dus voor de hond zorgen. Ik vraag me af hoelang een hond max. alleen kan zitten zonder dat hij uitgelaten wordt.. Ik denk alleen maar aan hem want ik vind het echt zielig als hij zolang alleen moet zitten. Denk dat een uur of 8 echt aan de max zit toch? Het is wel een hele makkelijke hond wat dat betreft...

harlekijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 21:31

Mijn hond kan als het moet de heledag alleen zitten,moet dan wel even tussen door uitgelaten worden.Maar ja het is 1 keer gebeurt omdat ik toen met mijn dochter naar het ziekenhuis moest.Maar een uur of 6 moet een hond toch makkelijk alleen kunnen

develwife

Re: Hoelang kan een hond alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 21:31

Hoi,

Onze honden zijn volwassen en als wij een dagje weggaan dan laten we ze van te voren uit.
Die kunnen dus handig een uurtje of acht alleen worden gelaten.
Maar zo gauw we weer thuis komen dan worden ze als eerst weer uitgelaten

Groetjes

x_shirley_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 21:33

Die van ons kan ook makkelijk een uurtje of 8 alleen blijven .

Flowerpull

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 21:34

wij hebben een hondje van net 1 jaar, en hij kan ook wel gewoon 6 uur alleen thuis blijven, mits alles is opgeruimd, anders plundert hij het huis

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 21:54

ja meestal is het bij ons ook wel 8 uur de max. ookal komt dat weinig voor. Ik ga waarschijnlijk maar met de auto en dan ga ik meteen door naar huis als het afgelopen is (als ik het trek.. anders ga ik maar 2 uurtjes slapen ofzo)

Sjen

Re: Hoelang kan een hond alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:45

Wij regelen het altijd zo met bv nieuwjaar of andere dagen dat we lang weg zijn naar familie, dat de hond meegaat. Soms zorgen we ook gewoon dat we weer terug naar huis gaan rond de tijd dat de hond uitgelaten moet worden, je kunt natuurlijk als het in de buurt is sowieso tussendoor terug gaan om uit te laten. Als we met z'n allen de hele dag weg zijn, dan regelen we dat familie de hond kan uitlaten. We hebben haar ook wel eens bij m'n oom en tante die ook honden hebben achtergelaten, dan kon ze daar de hele dag spelen met de honden en werden ze gezamenlijk uitgelaten dus niet echt extra werk voor hun. Zulke dingen zijn er vast wel te regelen toch?