Dankjewel! Gaat zeker lukken! Ik kan echt niet zonder het bijzijn van konijnen volgens mij.. Ik heb enorm veel konijnen gehad en allemaal door ongelukkige redenen gestorven 
Ik heb een paar weken maar 1 konijntje gehad, maar dat konijn is nooit tam geworden en heeft een enorme ren. Ik hou haar tot haar oude dagje, maar je kan er niks mee doen jammergenoeg. Ze vind het nou eenmaal niet leuk om aandacht te krijgen.
Dit konijntje wel! Van jongs af aan elke dag een paar keer op pakken en veel aandacht geven... Is zo leuk om te doen en ik zelf heb er echt behoefte aan
Zonder het gezelschap van dieren voel ik me veelste eenzaam 
Ik heb dit konijntje uit de dierenwinkel (vorige konijnen van particuliere mensen, maar dit is vaak mis gegaan.. dus dit keer van een goeie dierenwinkel
) en daar wisten ze niet precies wat voor een konijntje het was. Het is niet een echte dwerg volgens mij.
Maar veel konijnen worden dwerg genoemd. Echte normale konijnen zijn ook veel groter en die zijn meer een echt ras.
Het is echt een rommeltje in de konijnen wereld qua rassen en dwerg/geen dwerg enzo volgens mij.
Ik geloof dat dit een middelmatige grote wordt en geen hangoren.
Ik heb een keer een konijntje gehad, daarover zeiden ze dat het een hangoor was, maar het was geloof ik een kruising
Als ze in de regen zat, hingen haar oren een beetje. Als ze naar iets stond te kijken, stonden ze naar helemaal naar voren net als bij paarden
En in normale stand stond er vaak 1 om hoog, en 1 om laag
Veel plezier gaat wel lukken
Jij ook met jouw konijntje! 
(sorry.. heel verhaal maar ik had zin om even wat te vertellen)