Ratje Jill geopeerd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaaike

Ratje Jill geopeerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 13:03

N.a.l.v. dit topic: viewtopic.php?f=73&t=594400&hilit= een vervolg !

Na gisteravond uitgebreid met dr te hebben geknuffeld, is ze vanmorgen om half 9 naar de DA gebracht, om dr tumor/gezwel te laten weghalen. Andere ratje Jacky zit de hele ochtend zielig en alleen te wachten in zn hok voor het deurtje . Tussen 12 en 1 mochten we bellen over hoe het gegaan was. Net gebeld en de operatie was zeer succesvol verlopen! Ze was nog een beetje aan het wakker worden en ze werd nog even warmgehouden (ze koelen bij de narcose altijd af ofzo, zei die vrouw), maar vanmiddag na 4e kunnen we dr gewoon ophalen!
Dan maar hopen dat de wond goed geneesd !

Ik ga straks maar even een plekje voor dr maken, waar ze hier weer rustig verder kan genezen.

Ik zal vanmiddag ofzo nog wel even kijken of ik foto's kan maken van het zielige hoopje !

Maaaike

Re: Ratje Jill geopeerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 13:48

Het moet natuurlijk geopereerd zijn, maar kon niet meer edit-en

essiether

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:57

Gelukkig is ze succesvol geopereerd
Ik hoop dat ze snel geneest en nog lang plezier van haar hebt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:20

Fijn dat de operatie gelukt is! Een hele ingreep natuurlijk voor zo'n klein beestje, voor ieder trouwens hoor los daarvan.
Hoop ook dat je nog lang plezier hebt van haar

Maaaike

Re: Ratje Jill geopeerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 21:58

Oef.. ze is wel errug zielig hoor

De DA had gebeld, dat ze dr nog even wat langer wilden houden, maar om 7 uur mochten we dr dan eindelijk ophalen. Ze kon nog moeilijk lopen, zat al onder de pijnstillers, en in de kooi was ze maar rondjes aan het waggelen.
Thuis mochten we dr gelijk bij de andere rat zetten van de DA, mits de andere niet aan de hechtingen kwam, want dat zou alleen maar het herstelproces versnellen.
Maar ze zat nog geen 3 minuten in de kooi of ze was al bezig met een soort van Kamikaze-acties.. Ze zat met dr hoofdje en nekje vast tussen een trappetje Na een hoop gepiep heb ik dr eindelijk weten te bevrijden en toen heb ik dr toch maar in het kleinere kooitje van de DA gezet.
Waarschijnlijk is ze aan het vluchten voor de pijn.. Het is zooo'n zielig gezicht. De DA zei dat ze morgen er een stuk beter aan toe zal zijn. Wel moeten we dr nog een week lang antibiotica en pijnstillers geven..

Het goede nieuws was wel dat ze gelijk lekker al wat begon te eten, dus ze komt dan wel gelukkig iets meer op krachten, hoop ik!

Ik heb foto's gemaakt, maar kan ze even niet op de computer zetten, morgen zal ik even kijken of het lukt..