!Na gisteravond uitgebreid met dr te hebben geknuffeld, is ze vanmorgen om half 9 naar de DA gebracht, om dr tumor/gezwel te laten weghalen. Andere ratje Jacky zit de hele ochtend zielig en alleen te wachten in zn hok voor het deurtje
. Tussen 12 en 1 mochten we bellen over hoe het gegaan was. Net gebeld en de operatie was zeer succesvol verlopen! Ze was nog een beetje aan het wakker worden en ze werd nog even warmgehouden (ze koelen bij de narcose altijd af ofzo, zei die vrouw), maar vanmiddag na 4e kunnen we dr gewoon ophalen!Dan maar hopen dat de wond goed geneesd
!Ik ga straks maar even een plekje voor dr maken, waar ze hier weer rustig verder kan genezen.
Ik zal vanmiddag ofzo nog wel even kijken of ik foto's kan maken van het zielige hoopje
!
Ze zat met dr hoofdje en nekje vast tussen een trappetje
Na een hoop gepiep heb ik dr eindelijk weten te bevrijden en toen heb ik dr toch maar in het kleinere kooitje van de DA gezet.
Het is zooo'n zielig gezicht. De DA zei dat ze morgen er een stuk beter aan toe zal zijn. Wel moeten we dr nog een week lang antibiotica en pijnstillers geven..