Hier de foto's..
En...Wat vinden jullie ervan??

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=M4IU7BFX[/im]
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faniek schreef:Ok 2 goeie redenen om je poes onder het mes te doen.
1. Er is al een groot kattenoverschot (en die zijn ook allemaal leuk), maar dat nog terzijde.
De allergrootste reden die je zelf al zegt.
2. Je weet niet van wie de kater is, de kater dekt dus van alles. Deze kater heeft dus grote kans op kattenaids en dergelijke hierdoor heeft jou kat grote kans op kattenaids ook de kittens. Dit merk je overigens niet binnen een jaar of een paar jaar, maar later en hierdoor kan je kat aan een pijnlijke dood sterfen... Dus ik weet niet wat je lol noemt, maar ik zou haar onder het mes doen.
Denkende aan je eigen kat denkende aan alle katten die misschien net zo mooi en lief zijn zonder lief baasje.
Overigens is dit wat ik zou doen en ik hoop dat jij en alle kittenmensen hier op het moment dit ook doen....
Typhoon schreef:nee,onze katjes zijn nogal populair,vorig jaar waren ze binnen 1 dag allemaal verkocht!
Deze blijven.Waarom moet mams onder het mes? zo heeft ze tenminste nog wat lol af en toe;)
Faniek schreef:Neenee ik noem dit geen commentaar ik vraag of er iets gebeurd en ze vraagt om een antwoord dat geef ik. Dat heeft niks met commentaar te maken...