Me zus was even iets halen komt teruggelopen en ziet dat dat ding vast zit over z'n voortanden heen onder z'n kin.. Vraagt aan m'n ma of dat nog wel terug kan,, nee dus.
BOT ZAT VAST!!!
M'n pa geprobeerd door te zagen, knippen.. niks lukte, en die hond natuurlijk ook allemaal proberen dat ding weg te halen. Toen heeft m'n ma maar de DA gebeld.
We konden komen.. Dus ik met m'n ma naar de DA. Dat was niet fijn. Het is maar goed 8 km maar met een hond die je hoort piepen en 1 keer een schelle blaf.. dat was echt niet fijn, heel de tijd hoor je het hoe hij probeert dat ding weg te halen..
Bij de DA aangekomen was de DA er zelf nog niet. Het is immers ook Hemelvaart. Wij naar andere kant van pratrijk lopen, komt DA aanrijden. Die haalt meteen grote tang uit de auto en doet de deur open voor ons. We lopen meteen door naar de spreekkamer.
Daar aangekomen moesten me ma en ik de hond goed vasthouden. Mij best.. Hij ging het bot doorknippen. Maar nee hoor, hem lukte het ook niet. Toen heeft hij maar na veel proberen en bloedrige situatie's(z'n mond bloedden) Boris onder narcose gebracht. Niet helemaal maar dat ie suf werd. Toen hebben we gewwoon even staan wachten op de uitwerking.
Boris ging heel de tijd tegen mijn benen of die van m''n moeder aan staan en zocht bescherming. Hij had echt geen rust. Toen begon de uitwerking en is ie rustig gaan liggen. Hij sliep niet ofzo, daardoor was er te weinig gegeven.
De Da kwam terug wan weggeweest met een dun zaagje, die ook op een figuurzaag zitten alleen dan scherper, en handschoen. Toen heeft hij het bot doorkunnen zagen. De hond stribbeld nog wel erg tegen en wij moesten hem weer vasthouden. Toen brak het bot in 2 stukken en was ie bevrijd.
Ik moet toen wel even een traantje wegpinken. M'n hond heeft geen ernstige schade in zn mond, alleen wat kapot tandvlees.
Hij ligt nu beneden z'n roes uit te slapen.
Bij de Da sprong ie gewoon de auto nog in. Thuis heeft m'n vader hem eruit getild, das niet niks, een te dikke labrador!! Het was ook een grappig gezicht, zeker de tong uit z'n bek

Ik ben nu wel heel erg opgelucht. Ik had echt buikpijn gekregen.. M'n hond is dan ook al 8 jaar bij me.. Ik zou hem niet kunnen missen..
Bedankt voor het lezen