overleden...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

overleden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 20:50

Hallo allemaal,
gisteren is mijn kip overleden. Nu zullen sommige mensen misschien denken: kom op, een KIP. Maar dat is niet zo, ze was gewoon een beetje deel van de familie, net als een hond, kat of paard dat kan zijn (al zat ze buiten in een hok). Het is gewoon heel gezellig, zo'n kipje die in de tuin rondscharrelt!
En als ze dan ook nog elke dag een ei legt ben je helemaal blij!
Nu denk ik dat er wel meer mensen die een overleden huisdier hebben. Het hoeft geen kip te zijn, maar een hond, kat, slang enz. Misschien, als je heel verdrietig bent, kan je hier wat plaatsen en kunnen we elkaar steunen. (of als je gewoon je verhaal kwijt wil).

paardjes___l

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:22

Sterkte ermee !!

konyn

Re: overleden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:24

aaah sterkte

mijn duifje was in novemer overleden, ik snap je.
het is echt te verr*t als zoiets gebeurt...

ozzieozzie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 03:38

Heel veel sterkte ermee. Het maakt inderdaad niet uit of het nu een paard, hond, kat of kip is. Als jij eraan gehecht bent en er een band mee hebt dan komt dan heb je er net zoveel verdriet van als bij een ander dier.

FreeFly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:10

ja ik was ook heel verdrietig
(ik was klein hoor) toen mijn pissbed wegliep genaamd:
Rolmopss een paar dagen later stond hij voor de deur:D (dacht ik) toen ging hij alsnog dood

Amber_Love

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:13

Mijn cavia was overleden aan een hartaanval. We hebben hem begraven in de tuin. Mijn moeder keek in de kooi. Ze schrok dus kwam ik ook kijken Ik was echt super verdrietig.

_Ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:45

Heel veel sterkte ermee , en of het een hond, kat of paard was je gaat je hechten aan het dier en je krijgt een band met hem.
Toen mijn kat is mn armen stierf was ik er echt maanden verdrietig van, iedereen zei maar het is maar een kat daar hoef je toch niet verdrietig over te zijn.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:47

Hee sterkte.
wij hadden een hond. 31-12-04 overleden om 12 uur s'Middags.

Mijn moeder en ik kwamen van boodschappen doen, en mijn hond [ laszlo] was heel druk. Dus mijn vader gooide even met de bal voor het huis op het grasveldje. Hij gaat hem halen.. En halverwegen laat hij zn bal vallen. Dat doet die nooit !!! En toen liep die nog een paar passen verder en viel om. Zijn urine liep eruit en zn tandvlees werd blauw. Bij ons achter was een dierenarts.. de straat uit en dan ben je er. Maar helaas we waren te laat. En ik had het er zo moeilijk mee!!
ik deed wel alsof ik er over heen was .. maar ik me hart mis ik hem nog steeds zo erg. Nu zit ook half te huilen als ik dit hier neerzet. Hij was/is mijn vriendje. Hij is 7 geworden. Ik was altijd helemaal gek met hem.
MIJN vriend is overleden, hoe kon het. Waarom HIJ ?

R.I.P Laszlo je blijft vooraltijd bij me!

esther_sonja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:49

sterkte !!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:51

Sterkte!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 20:07

Bedankt voor alle reacties en sterkte's ( en )!!!
We hebben nog gevraagd aan de dierenarts waar onze kip aan gestorven is (je weet het maar nooit met al die rare verhalen over vogelgriep )
en ze is aan een hartaanval gestorven...

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:09

Sterkte, mijn lievelingskip is vorig jaar overleden. Die was vet tam. Nu hebben we nieuwe kipjes en die zijn we aan het tam maken, maar die zijn lang niet zo lief als hun voorganger